جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 خرداد 1395     
طرح جهادی آموزش بازیافت در شهرک قیامدشت منطقه 15

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، طرح جهادی آموزش بازیافت در شهرک قیامدشت منطقه 15 همزمان با نصب سی و ششمین غرفه بازیافت اجرا می شود.

مهندس علی حکمتی پور معاون امور شهری و محیط زیست منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: در این طرح 17 آموزشگر بازیافت منطقه در غرفه جدید مستقر شده و ضمن ارائه آموزشهای لازم به مراجعه کنندگان، با برپایی سامانه نشاط در قالب اجرای برنامه های متنوع از جمله مسابقات نقاشی، اهداء جوایز، تقدیر از شهروندان و NGO های فعال محله و ... به شهروندان و کودکان حاضر در مراسم در خصوص اهمیت تفکیک زباله از مبدا اطلاع رسانی می کنند.
به گفته وی علاوه بر این، آموزشگران بازیافت با مراجعه به منازل مسکونی و واحدهای تجاری اطراف غرفه ضمن آموزش چهره به چهره بازیافت، راه اندازی غرفه جدید محله را به شهروندان اطلاع رسانی کرده و آنان را جهت مشارکت در امر بازیافت و تحویل مواد بازیافتی به غرفه ترغیب می کنند.
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه در ادامه یادآور شد: تاکنون 35 غرفه در سطح منطقه فعالیت داشتند که سی و ششمین غرفه منطقه در شهرک قیامدشت و به عنوان سومین غرفه این محله جانمایی و نصب شده که با اجرای طرح جهادی یادشده شهروندان برای مشارکت  در امر بازیافت تشویق می شوند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: