جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 30 خرداد 1395     
عملیات خاکریزی در گودال ناشی از انفجار درشهران با 60درصد پیشرفت

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، شهردار منطقه5 از اجرای عملیات خاکریزی گودال ناشی از انفجار گاز درشهران خبرداد وگفت: عملیات خاکریزی پس از رفع خطر کامل وبرقراری انشعابات برق ،آب ،گاز وتلفین همراه وهمچنین عملیات زنده یابی آغاز شد.
سید محسن اسدی،شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: همزمان با انفجار لوله گاز وایجاد حریق درشهران ،مدیران ونیروهای شهرداری منطقه5 در کنار سایر عوامل امداد رسانی درمحل حاضر شده و نسبت به پاکسازی محیط  وهمچنین طرح های ترافیکی اقدام کرد.
وی تصریح کرد: با استقرار عوامل خدمات شهری پاکسازی محیط  به سرعت انجام و مواد ذوب شده ناشی از حریق از سطح محل جمع آوری شد.
وی افزود : با توجه به  انسداد مسیر ناشی از ایجاد گودال با هماهنگی پلیس راهور تمهیدات ترافیکی لازم برای  تسهیل درتردد پیش بینی و مسیرهای جایگزین تعیین گردید.
شهردار منطقه با اشاره به امدادرسانی به ساکنان ساختمان های مجاور گفت:  پس از این انفجار کلیه انشعابات آب ،گاز وبرق قطع شده بود از ساعاتی بعد از حادثه تانکرهای آب به محل حادثه فرستاده شد.
وی افزود: با تلاش شرکت های تاسیساتی کلیه انشعابات آب ،برق وتلفن همراه وصل شده و در حالی که 13 هزار قطعی انشعاب گاز صورت گرفته بود با اقدامات صورت گرفته این تعداد به 100انشعاب کاهش پیدا کرده است که  مشکل تعداد باقیمانده نیز تا پایان وقت امشب رفع می گردد.
وی تصریح کرد: با هماهنگی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران پس از اطمینان از زنده نبودن کسی در زیر آوار محل حادثه انفجار گاز در منطقه شهران، عملیات خاکریزی و پر کردن گودال از ساعت 3 بامداد آغاز شد.
وی با بیان اینکه درحال حاضر بیش از 60درصد عملیات خاکریزی گودال انجام شده است، گفت: پس از تکمیل عملیات خاکریزی گودال و ترمیم  انشعابات توسط شرکتهای تاسیساتی ، اقدامات  عمرانی وترافیکی جهت بهسازی وایمن سازی مسیر انجام می شود وبه لطف خداوند تا روز یکشنبه تردد دراین مسیر برقرار می شود.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: