جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 29 خرداد 1395     
آخرین خبر از بیمارستان ویژه ترک اعتیاد دانش‌آموزان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان ترک اعتیاد دانش‌آموزان گفت: بخشی از بیمارستان امام حسین(ع) به این کار اختصاص یافته است.
خبرگزاری فارس: محمدرضا آذرنیا از اختصاص بخشی از بیمارستان امام حسین(ع) به درمان دانش آموزان معتاد خبر داد.

وی گفت: با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، بخشی از بیمارستان امام حسین(ع) در میدان امام حسین برای درمان دانش آموزان معتاد در نظر گرفته شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران در مورد تعداد دانش‌آموزان معتاد حاضر در بیمارستان گفت: هنوز در مرحله شناسایی و غربالگری هستیم و موردی به بیمارستان ارجاع داده نشده است.

وی ادامه داد: باید غربالگری انجام شود تا مشخص گردد کدام دانش‌آموزان نیاز به حمایت‌های درمانی و کدام یک نیاز به حمایت‌های غیر درمانی از قبیل روانشناس و مددکار دارند.

آذرنیا افزود: این طرح با مشارکت بهزیستی، آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی و با محوریت شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران اجرا می‌شود.

به گزارش فارس، آذرنیا پیش از این نرخ شیوع اعتیاد در میان دانش آموزان را 1.2 اعلام کرده بود و گفته بود: وقتی این دانش آموزان برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شوند، فرصتی برای امتحانات و کلاس‌های فوق العاده آنها در نظر گرفته می‌شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: