جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 مرداد 1393     
انتصابات جدید درسازمان حمل و نقل و ترافیک شهری

به گزارش گروه حمل و نقل وترافیک شهری شهرداری نیوز،طی احکام جداگانه­ای از سوی مهندس سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، «مدیر ساماندهی مؤسسات کرایه اتومبیل تهران» و «مسئول دبیرخانه شورای ترافیک شهر تهران» منصوب و مشغول به کار شدند.

به موجب این احکام مهندس سید علی رضوی که پیش از این مسئولیت مدیرعاملی ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران را بر عهده داشت، به عنوان «مدیر ساماندهی مؤسسات کرایه اتومبیل تهران» و غلامحسین زمان­آبادی که قبل از این در سمت رییس واحد صدور آرم سازمان حمل و نقل و ترافیک مشغول به فعالیت بود، به عنوان «مسئول دبیرخانه شورای ترافیک شهر تهران» تعیین شدند.

معاون شهردار تهران در حکم سید علی رضوی با استناد به ماده 9 قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت و ماده 2 آیین­نامه اجرایی این قانون و نیز آیین­نامه مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در شهر و حومه، تهیه و تدوین برنامه جامع و هماهنگ برای تعیین راهبردهای اجرایی حمل و نقل مسافر درون شهری در قالب برنامه­های عملیاتی به منظور برقراری نظم و انضباط در جابه­جایی مسافران در محدوده شهر و حومه، مورد تأکید قرار گرفته است.

همچنین در این حکم بر ضرورت استفاده از سیستم­های هوشمند حمل و نقل (ITS) در سامانه­های مسافربری، اجرای ضوابط و اعمال شرایط لازم به منظور رعایت استانداردها و تأمین ایمنی کامل در جابه­جایی مسافر، برنامه­ریزی جهت توسعه کیفی ناوگان و استفاده از ظرفیت­های بخش خصوصی به این منظور تأکید شده است.

مهندس تشکری هاشمی در حکم مذکور نظارت مداوم و مستمر بر نحوه فعالیت و وضعیت خدمات­رسانی مؤسسات مربوطه با توجه به تأثیرگذاری آن­ها در ساماندهی جریان ترافیک شهر و سامان­بخشی به حمل و نقل شهری را مورد تأکید قرار داده است.

گفتنی است معاون شهردار تهران در حکم غلامحسین زمان­آبادی نیز بر جمع­آوری پیشنهادات و نظرات و جمع­بندی و ارائه آن­ها به شورای ترافیک شهر تهران به منظور تصمیم­گیری و پیگیری دقیق و روزآمد مصوبات مربوطه و همکاری با سازمان­های مرتبط و برگزاری منظم و مستمر جلسات شورای مذکور توصیه نموده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: