جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 خرداد 1395     
عدم حمایت از خودروهای داخلی به زیان صنعت خودرو سازی کشور خواهد بود

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، یکی از نمایندگان مجلس دهم معتقد است در شرایط کنونی کشور و رکود کلی حاکم بر آن باید موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان هشداری جدی در دستور کار دولت و مجلس قرار گیرد تا بتوان به بهترین نحو ممکن کشور را در این مسیر سوق داد .

 

شهباز حسن پور با اشاره به لزوم توجه به تولید داخل در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت : هر گونه عدم حمایت های لازم از خودروهای داخلی قطعا به زیان صنعت خودرو سازی کشور خواهد بود .

وی همچنین عدم حمایت های به موقع از صنعت خودرو را از موانع پیشرفت این صنعت عنوان کرد و افزود : برای توسعه این صنعت و حمایت از اقتصاد داخلی باید موانع موجود در این صنعت برداشته شود و با حضور جدی تر بخش خصوصی شاهد تحول در این صنعت باشیم.

وی گفت :  انتظار می رود مجلس دهم همان گونه که پیش بینی می شود مجلسی هماهنگ و منسجم باشد و به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای ،به فعالیت بیشتر در جهت رفع مشکلات کشور بپردازد.

وی خاطر نشان کرد : امروز کشور بیش از هر زمان دیگری به تولید ثروت در کشور نیاز دارد و این امر جزء با کار و تلاش بیشتر و منسجم تر محقق نمی شود.

وی با اشاره به تداوم رکود در بخش های اقتصادی و صنعتی به خصوص خودروسازی  اظهار داشت : قطعا ادامه این رکود به ضرر بخش های تولیدی و وصنعتی بوده و باعث خروج بخش زیادی از سرمایه گذاران  و نیروهای متخصص از حوزه خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات در مجلس نهم در ادامه خاطر نشان کرد : امید است در سال جاری شاهد رونق و پیشرفت هر چه بیشتر خودروسازی کشور باشیم  و با بهره مندی از ظرفیت بالای تولید در داخل ، بتوان بخش عظیمی از تولیدات خودروسازان را به صادرات اختصاص داد.

 حسن پور با اشاره به نقش موثر  مجلس دهم در حل و فصل  مسائل و مشکلات تولید تصریح کرد : انتظار می رود مجلس دهم در حل و فصل مسائل بسیاری که مانع تولید در کشور و رکود در صنعت خودرو شده نقش موثری را ایفا نماید در صورتی که اعتماد عمومی در حوزه خودروسازی جلب شود یقینا بخش مهمی از مسائل و  مشکلات راحت تر حل و فصل خواهد شد.

وی همچنین کیفیت را از مطالبات مهم امروز جامعه از خودروسازان ذکر کرد و اظهار داشت : انتظار می رود که  امروز خودروسازان در بحث خدمات پس از فروش و افزایش کیفیت رضایت مشتریان را کسب نموده و در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: