جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 خرداد 1395     
اتوبوس های آنتلوپ ولی به شارژر بی سیم مجهز می شوند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، هیئت مدیره سازمان حمل و نقل عمومی آنتلوپ ولی  به طور مشترک خرید سیستم های شارژ بی سیم Advanced Vehicle Electrification را به عنوان بخشی از برنامه اتوبوس های پاک تایید کردند.

این سیستم های WAVE که مستقیما و با احتیاط در جاده تعبیه می شوند شارژ در مسیر را برای اتوبوس های برقی-باطری سازمان حمل و نقل عمومی آنتلوپ ولی فراهم می سازند که این امر باعث افزایش طیف حرکتی اتوبوس ها و کمک به هماهنگی آن ها با شرایط آب و هوایی صحرایی این منطقه می شود.

بودجه این شارژرهای جدید به عنوان بخشی از برنامه موفق بسیار رقابتی سرمایه گذاری برای راه آهن شهری و حمل و نقل در سطح ایالت تامین می شود که بودجه ای برای خرید 29 اتوبوس برقی-باطری جدید را نیز به خود اختصاص داده است.

مدیر سازمان حمل و نقل عمومی آنتلوپ ولی، Marvin Crist گفت: "این برنامه گامی دیگر در جهت رویکرد تحولی سازمان برای بی آلایندگی شدن تا سال 2018 است. مالکیت این شارژرها پایه های زیربنایی را تقویت می کند که کمک می کنند ناوگان بدون آلایندگی ما به طور یکپارچه هر مسیری در این منطقه را کامل کند. مدلی که ما می سازیم الگویی برای تمام سازمان هایی خواهد بود که در پی داشتن ناوگانی بدون آلایندگی هستند."

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: