جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 24 خرداد 1395     
واکنش‌ به حمله به باشگاه همجنسگرایان

حمله به باشگاه همجنسگرایان در اورلاندو که 50 کشته و 53 زخمی برجای گذاشت، واکنش مقامات کشورهای مختلف را به دنبال داشته و آنها این حمله را محکوم کردند.

فارس: رهبران کشورهای مختلف به دنبال کشته شدن 50 نفر و زخمی شدن 53 تن در حمله مسلحانه به باشگاه همجنسگرایان در اورلاندو آمریکا به این حمله واکنش نشان دادند.

یک فرد مسلح با حمله به یک باشگاه شبانه در «فلوریدا» آمریکا، دستکم 50 نفر را به ضرب گلوله کشت و 53 نفر دیگر را زخمی کرد.

بر اساس گفته مقامات آمریکایی مهاجم اورلاندو «عمر متین» شهروند فلوریدا و متمایل به داعش بوده است. عمر متین ساکن بندر سنت لوسی در ایالت فلوریدا و پدر و مادرش افغان تبار هستند.

در واکنش به حمله مسلحانه در اورلاندو، رهبران کشورهای مختلف ضمن محکوم کردن این حمله، با مردم و دولت آمریکا ابراز همدردی کردند.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه، پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان، فرانسوا اولاند رئیس‌جمهور فرانسه، جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا، دیوید کامرون نخست‌وزیر انگلیس، ینس استولنبرگ دبیرکل ناتو و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از جمله افرادی هستند که حمله اورلاندو را محکوم کردند.

بان کی مون دبیرکل سازمان ملل هم در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله به اورلاندو آن را «وحشتناک« خواند و با مردم و دولت آمریکا ابراز همدردی کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: