جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 خرداد 1395     
تراموای ریو افتتاح شد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، Alstom افتتاح اولین تراموای خود در ریو دو ژانیرو را جشن گرفت که به موقع برای بازی های المپیک تابستانی آماده شده است.

شبکه تراموای ریو شامل سه خط در مسیری بیش از 27.3 کیلومتر و 31 ایستگاه است. قسمت افتتاح شده این شبکه در مسیری 6 کیلومتری کشیده شده و Santos Dumont را به Parada dos Museus مرتبط می کند. 6 کیلومتر دیگر این خط تا قبل از آغاز بازی های المپیک افتتاح خواهد شد. خطوط این تراموا که به خوبی با دیگر شبکه های حمل و نقل مرتبط هستند به بهبود شرایط ترافیکی در مرکز شهر ریو کمک خواهند کرد.

این پروژه تراموا که توسط شهرداری ریو به منظور مدرن سازی این منطقه ایجاد شده در ماه سپتامبر 2013 به Alstom واگذار شد.

Alstom مسئول فراهم ساختن سیستم تراموای ارتقا یافته ای متشکل از 32 قطار Citadis، برق رسانی، سیگنالینگ، ارتباطات و تجهیزات ایستگاه ها است.

به منظور حفظ ساختار تاریخی ریو ترکیبی از دو راه کار شامل APS که برق را از طریق یک ریل سوم روی زمین تامین می کند و ابرخزن ها و ماژول های نصب شده روی سقف قطارها که ذخیره و بازسازی انرژی را بر عهده دارند برای این تراموا استفاده شده است.

قطارهای 43 متری 7 واگن این تراموا می توانند 420 مسافر را جابه جا کرده و روزانه به 200 هزار نفر خدمات ارائه دهند. پنج قطار ابتدایی این تراموا در La Rochelle فرانسه طراحی و تولید شده اند در حالی که 27 دستگاه دیگر آن ها در Taubaté ساخته می شوند که اولین کارخانه ترامواسازی در برزیل است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: