جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 خرداد 1395     
رییس فراکسیون محیط زیست مجلس نهم و نماینده مجلس دهم:
اقدامات ضد محیط زیستی بسیاری در مجلس نهم انجام شد

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، رییس فراکسیون محیط زیست مجلس نهم و نماینده مجلس دهم با اعلام این که طبیعت تهران و کل کشور، بسیار شکننده شده، تأکید کرد: آلودگی هوا به واسطه ریزگردها، تردد وسایل نقلیه و غبار ناشی از فعالیت کارخانجات، زندگی را بر شهروندان تهران و سایر کلان شهرهای کشور سخت و محیط زیست شهری را تیره و تار کرده است.

 

محمدرضا تابش افزود: هر یک از این امور می تواند در به صدا در آمدن زنگ خطر محیط زیست تأثیرگذار باشند و در صورت عدم توجه به نارسایی های زیست محیطی با انواع بحران های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی مواجه خواهیم شد.

وي با اشاره به لزوم آموزش های زیست محیطی و بهره برداری صحیح از محیط زیست به مردم به عنوان یک اولویت در حل مشکلات زیست محیطی، اظهار کرد: در غیر این صورت، گسست اکوسیستم و تخریب محیط زیست اتفاق می افتد و فشار به طبیعت، باعث از هم پاشیده شدن تار و پود طبیعت می شود، همچنان که اتفاق افتاده است.

تابش با بیان این که امروز کشور ما با مسائل و مشکلات زیادی در خشکی و دریا مواجه است و با چالش های زیست محیطی بسیاری دست و پنجه نرم می کند، تصریح کرد: در صورت عدم ارائه راهکارهای مناسب برای حل این معضلات با تخریب کامل محیط زیست رو به رو خواهیم شد.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس نهم و نماینده مردم اردکان در مجلس دهم در پایان با تأکید بر این که در مجلس نهم، اقدامات ضد محیط زیستی بسیاری انجام شد، خاطرنشان کرد: برای مثال، در حیطه دولت هر لایحه ای به مجلس ارائه شد، مورد تصویب قرار نگرفت و در اصل، مجلس نهم نسبت به محیط زیست کم لطف بود.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: