جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 خرداد 1395     
شهرداری تهران حامی صنعتگران داخلی است

به گزارش خبر خودرو.، پیرو انتشار نامه سرگشاده "دبیر انجمن خودروسازان ایران" در "سازمان خبری خبر خودرو" مبنی بر لزوم نوسازي  ناوگان اتوبوسراني  تهران  و ساير كلان شهرها  با استفاده از اتوبوس هاي ساخت داخل و تاکید بر استفاده  حداكثري از توانمندي هاي داخلي با عقد قرارداد خريد از اتوبوس  سازان  داخلي، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با ارسال جوابیه ای اعلام کرد: شهرداری تهران به عنوان حامی صنعتگران داخلی و با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه دانش داخلی از تمامی صنعتگرانی که محصول مورد نیاز مردم را تولید می کنند، حمایت کرده و خواهد کرد.

 

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی در جوابیه ای که به سازمان خبری خبرخودرو ارسال نموده به نکاتی چند در این راستا اشاره کرده است که در ادامه از نظر می گذرد:

1-       اتوبوس سازان در واقع اتاق ساز هستند و تمامی قطعات اصلی آن توسط تولیدکنندگان از خارج کشور و یا تحت لیسانس آنها تولید می شود. مثل موتور،گیربکس،آرتیکولیت، ترمز،کولر، اکسل و ... در خریدهای  شهرداری تهران که از طریق سازندگان اتوبوس های ایرانی انجام می شود،بهترین سازندگان دنیا هدف گذاری می شوند.

2-      تمامی خریدهای شهرداری تهران از طریق شرکت های اتوبوس ساز داخلی انجام شده و یکی از بندهای آن امکان تولید در ایران بوده که خوشبختانه منجر به ایجاد خط تولید در کشورمان گردیده است.

3-        تمامی اتوبوس های خریداری شده استانداردهای 55 گانه سازمان ملی استاندارد ایران را پاس کرده  و علاوه بر آن با مجوز سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت صنعت ،معدن و تجارت و پلیس راهور ناجا بوده است.

4-       شهرداری تهران به عنوان حامی صنعتگر داخلی و با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و توسعه دانش داخلی از تمامی صنعتگرانی که محصول مورد نیاز مردم را تولید می کنند، حمایت کرده و خواهد کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: