جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 خرداد 1395     
پل خیابانی الوصل در دوبی افتتاح می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل و جاده دوبی (RTA) تصمیم دارد پل خیابانی جدید الوصل را افتتاح کند که بخشی از فاز دوم پروژه کانال آبی دوبی است.

 

این پل شامل دو لاین در هر مسیر است. این پل با ارتفاعی 8 متری از روی کانال می گذرد و در نتیجه به هدایت ترافیک کمک می کند.

این پل به بهبود وضعیت ترافیک در خیابان الوصل و خودروهایی که از جمیرا 1 به جمیرا 2 و جمیرا 3 و خیابان پارک رفت و آمد می کنند کمک خواهد کرد.

Mattar Al Tayer، مدیر کل و رئیس هیئت مدیره RTA با اعلام این افتتاحیه اظهار داشت: "چراغ های راهنمایی در تقاطع خیابان پارک با خیابان الوصل برداشته می شوند تا ترافیک روانی روی پل و زیر آن ایجاد شود."

وی افزود: "پس از افتتاح پل خیابانی الوصل، کار ساخت و ساز کانال زیر آن تکمیل خواهد شد و خروجی ها و پیاده روهای آن نیز گشوده شده و مسیرهای انحرافی حذف خواهند شد."

فاز دوم این پروژه شامل ساخت پل هایی روی خیابان های الوصل و جمیرا در بالای کانال است. این پروژه هم چنین شامل ساخت تقاطعی چند بخشی است که خیابان های الوصل و الاطهر را به یک دیگر متصل می کند و چراغ های راهنمای این مسیر نیز به منظور ایجاد ترافیکی روان تر حذف خواهد شد.

این طرح هم چنین شامل ساخت پل های مرتبط کننده شبه جزیره جنوبی جمیرا پارک است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: