جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 22 خرداد 1395     
ساخت کفش هوشمند برای بازی‌های موبایلی

ین طراحی که با همکاری شرکت سازنده کفه کفش "ویبرام" انجام شده، با یک تراشه پوشیدنی اینتل کوری(intel curie) اجرا شده و بیشتر عملکردهای یک دستگاه استاندارد ردیاب تناسب اندام را انجام می‌دهد.

 ایسنا: شرکت لنوو در نمایشگاه جهان فناوری در سان‌فرانسیسکو از یک کفش هوشمند ورزشی رونمایی کرده که علاوه بر کاربرد ورزشی و ارائه اطلاعات در مورد تعداد گامها و کالری مصرفی، می‌تواند دسته کنترلی برای بازی‌های تلفن همراه باشد.

کفش هوشمند


به گزارش تک‌کرانچ، این طراحی که با همکاری شرکت سازنده کفه کفش "ویبرام" انجام شده، با یک تراشه پوشیدنی اینتل کوری(intel curie) اجرا شده و بیشتر عملکردهای یک دستگاه استاندارد ردیاب تناسب اندام را انجام می‌دهد.

این همکاری برای بیش از یک سال بطول انجامیده، اما دستگاه تکمیل شده کنونی در حد پیش‌ساخت است و خریداران نباید انتظار داشته باشند در آینده نزدیک آن را در فروشگاهها مشاهده کنند. اما این طرح مفهومی یک گام رو به جلو به سمت ابزارهای پوشیدنی است که علاوه بر حفظ زیبایی متعادلی از یک جفت کفش ورزشی استاندارد، مزایای یک ردیاب تناسب‌اندام را نیز ارائه می‌کنند.

این کفش می‌تواند گامها را شمرده، کالری‌های مصرفی را پیگیری کند و با کفی چاپی سه‌بعدی سفارشی که یک چراغ در آن تعبیه شده، در هنگام شب نورافشانی کند. همچنین می‌توان آن را با قرار دادن بر روی یک پنل شارژ به اندازه کفش، بطور بی‌سیم شارژ کرد.

یک عملکرد منحصربفرد که بسادگی نمی‌توان توسط یک ردیاب تناسب‌اندام مچی بازسازی کرد، استفاده از کفش برای انجام بازی است. شرکت لنوو این کفش را طوری طراحی کرده که با بازی‌های سبک دویدن در تلفن‌های همراه کار می‌کند. کاربر می‌تواند از پاهایش به عنوان کنترلگری برای حرکت به سمت جلو یا عقب استفاده کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: