جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 18 مرداد 1393     
شما کودکان محکم ترین گره های عاشقانه زندگی هستید

به گزارش شهرداری نیوز،شهردار تهران در در پیام خود به تجمع بچه های غزه، بچه های ایران که در برج میلاد تهرن برگزار شد، در حمایت از مردم و کودکان بی گناه غزه نوشت: شما کودکان محکم‌ترین گره‌های عاشقانه زندگی هستید و آینه‌های جهان برای تماشای شما ساخته شده‌اند؛ شما که لبخند خلقت پروردگارین و گرمای دلها و خانه‌ها و شهرهایمان، از لبخند شماست.

فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد، به نمایندگی از شهرداری تهران درتجمع بچه‌های غزه- بچه‌های ایران که در برج میلاد تهران برگزار شد، پیام دکتر قالیباف شهردار تهران را که همزمان از شبکه جام جم نیز پخش می شد، قرائت کرد.

متن کامل پیام دکتر قالیباف به شرح ذیل است:

"سلام به غزه و صدای گمشده کودکانش.شکوفه‌های زندگی و جوانه‌های جهاد در غزه از تهران، شهر دوستی و عاطفه به شما درود می‌فرستم.

شما کودکان محکم‌ترین گره‌های عاشقانه زندگی هستید و آینه‌های جهان برای تماشای شما ساخته شده‌اند؛ شما که لبخند خلقت پروردگارین و گرمای دلها و خانه‌ها و شهرهایمان، از لبخند شماست.

چندی است که در بخشی از زمین خدای مهربان، آهنگ زیبای خنده‌هایت به گوش نمی‌رسد و جهانی در غم غزه به ماتم نشسته است. چشمان اشکبارتان خلاصه معصومیت است و ناله‌های دردناکتان جراحتی بر پیکر انسانیت. هیچ کودکی نیست که اشکهایش ستاره نشده باشد و امروز، شما خود ستاره‌های آسمان معصومیت و شرافتید.

کاش دنیا به زیبایی روزهای کودکی می‌شد! کاش طراوات و صداقت را ما بزرگترها از شما کودکان می‌آموختیم! کاش می‌دانستیم که اگر روزی جهان خواب کودکی نبیند، روز پایان لطافت‌ها و صداقت‌هاست و دنیا پشت اندوه‌های بزرگ آدمهای بزرگسال،‌محور خواهد شد!

این روزها را تنها به عشق بودن شما می‌توان تاب آورد؛ فرقی بین غزه و تهران و تمام دنیا نیست،‌ دنیا با شما زیباست.

قلب ما همراه هر لحظه شما، و دعای روز و شبمان بازگشت لبخند بر لبان شماست.

دردهایتان دردهای ماست و دشمنانتان، دشمنان ما...

شما فردای غزه‌اید؛‌پیروزی از آن شماست و دست خدا و دلهای ما با شماست.

بر خود لازم می‌دانم در این فرصت از طراحان، مدیران، دست‌اندرکاران و مهمانان کمپین رسانه‌ای بچه‌های ایران، بچه‌های غزه در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قدردانی کنم."




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: