جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 19 خرداد 1395     
مایلم با «اسم» به شهرستان‌ها بروم

لیلی رشیدی که این روزها در ۲ اثر نمایشی به عنوان بازیگر حضور دارد، اظهار کرد که علاقه‌مند است نمایش «اسم» را در مقام کارگردان در شهرهای مختلف کشور به صحنه ببرد.

 مهر: این بازیگر تئاتر درباره فعالیت‌های خود در سال جاری گفت: در حال حاضر در نمایش «دکلره» به کارگردانی مهدی کوشکی بازی می‌کنم. همچنین در نمایش «پرتقال‌های کال» به کارگردانی صابر ابر که قرار است در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود، حضور دارم و این روزها تمرین‌های نمایش را سپری می‌کنیم.

رشیدی ادامه داد: همچنین مدتی است که مشغول آموزش و کار تئاتر برای بچه‌های گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال هستم. فکر می‌کنم بازی کردن برای بچه‌ها سخت نیست و روی خلاقیت با آن‌ها کار می‌کنم.

کارگردان نمایش «اسم» که سال گذشته در تماشاخانه ایرانشهر در قالب اجرای عمومی به صحنه رفت، اظهار کرد: دوست دارم نمایش «اسم» را در شهرستان‌ها اجرا کنم. سال گذشته که در شیراز این نمایش را به صحنه بردیم صحبت‌هایی هم برای اجرای آن در شهر رشت داشتیم.

بازیگر نمایش‌های «باغ آلبالو» و «منهای دو» یادآور شد: با یک برنامه ریزی درست و کمک مسئولان می توان کاری کرد که امکان اجرای بیشتری در شهرستان‌ها داشته باشیم. اجرای نمایش‌های به صحنه رفته در تهران، در شهرستان‌های دیگر هم برای گروه‌ها و هم برای مخاطبان تجربه شیرینی است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: