جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 18 خرداد 1395     
رونق اقتصادی منطقه جنوب شرق تهران در سال 95

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، فرهود حمیدی شهردار منطقه 14 از روند تحولات اقتصادی در سال 95 طی جلسه با مرتضی طلایی عضو و نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران ، دبیران شورایاری  و مدیران محلات خبر داد.

 حمیدی در نشست با دبیران شورایاری با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: وجود سه خط 4،6 و7 مترو و شبکه های بزرگراهی در منطقه باعث دسترسی آسان شهروندان به نقاط شهر تهران شده که می تواند عاملی در تحول و رونق اقتصادی منطقه شود.

بر همین اساس وی با تاکید بر توسعه محورهای تجاری در منطقه افزود: در کنار محور تجاری خیابان پیروزی هم اکنون محور های خیابان های17 شهریور، خاوران و ... در بحث سرمایه گذاری و رونق اقتصادی قرار گرفته است .

شهردار منطقه 14 همچنین از روند کارهای زیر ساختی در منطقه خبر داد و اظهار داشت: ساماندهی محور خاوران و رفع آبگرفتگی در زمان بارشهای فصلی، تعریض بزرگراه بسیج حد فاصل خیابان رحیمی تا خیابان فهمیده در راستای روان سازی ترافیک منطقه و احداث دور برگردان بلوار ابوذر از دیگر طرحهایست که در حال انجام است.

حمیدی با اشاره به اتمام  پروژه های نیمه تمام و بهره برداری از آنها در سال 95 خاطرنشان ساخت: توسعه و تجهیز سراهای محلات ، افتتاح ساختمان شهر بانو، مشارکت در ساخت چندین مسجد و گلدسته، افتتاح بازار میوه وتره بار، راه اندازی پمپ بنزین و ایستگاه آتش نشانی در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) و ... از جمله پروژه هایی است که به مرحله افتتاح رسیده اند.  

در ادامه این نشست، دبیران شورایاری به ذکر نقطه نظرات خود در حوزه های متعدد شهری، مسایل و مشکلات محلات خود پرداختند که مرتضی طلایی پاسخگویی آن بود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: