جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 خرداد 1395     
افتتاح بزرگ ترین تونل ریلی دنیا در سوئیس

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، تونل گوتهارد سوئیس که طولانی ترین تونل ریلی دنیا است و ساخت آن حدود 20 سال طول کشیده به تازگی افتتاح شده است.

 

این تونل به عنوان بخشی از راه آهن پرسرعت شهرهای بودیو و ارستفیلد را به یک دیگر متصل کرده و به تدریج از رتردام در سوئیس به شهر ایتالیایی جنوا می رسد. این تونل 57 کیلومتری به تدریج به کاهش زمان سفر بین زوریخ و میلان کمک خواهد کرد و تا دهه آینده میزان جابه جایی افرادی که اکنون بین شمال و جنوب اروپا در مسیرهای trans-Alpine سفر می کنند به دو برابر 9 هزار نفر کنونی خواهد رساند.

بررسی های Credit Suisse Group نشان می دهد که هزینه تکمیل این تونل جدید در حدود 12.3 بیلیون دلار بوده است. در حالی که بودجه این طرح از مالیات های کشور سوئیس تامین شده، ساخت ان بر عهده کارگرانی از چندین کشور از جمله ایتالیا و آلمان بوده است.

پیشنهاد ساخت این تونل در سال 1947 ارائه شد اما تا سال 1992 تایید نشد. کارگران در مدت 17 سال بیش از 28 میلیون تن سنگ را از این مکان استخراج کردند. گمان می رود فعالیت این تونل از ماه دسامبر آغاز شود و قطارهای مسافربری با حداکثر سرعت 249 کیلومتر بر ساعت در آن حرکت کنند.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: