جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 خرداد 1395     
محدودیت خودروهای دیزلی به شهرهای دیگر هند نیز می رسد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، دادگاه ملی سبز هند (NGT) روی توسعه محدودیت خودروهای دیزلی بزرگ در 11 شهر دیگر کار می کند.

NGT پس از منع موفق ثبت خودروهای دیزلی با ظرفیت موتور بیش تر از 2000 سی سی در دهلی اکنون در حال بررسی اطلاعات تراکم جمعیت، تراکم خودروها و سطح آلودگی ارائه شده توسط انجمن کنترل آلودگی ملی به منظور اتخاذ تصمیمات جدید است.

11 شهر جدیدی که در لیست این محدودیت هستند شامل بمبئی، چنای، بنگلور، کلکته و حیدرآباد نیز می شوند. انجمن خودروسازان هند با این پیشنهاد برخورد جدی کرده و اعلام کرده است که این اقدام غیر علمی و بی ضرورت است. انجمن خودروسازان هند هم چنین اعلام کرده که اعمال محدودیت های اخیر منجر به کاهش فروش 11 هزار دستگاهی خودروها در دهلی شده و بر 5 هزار شغل تاثیرگذار بوده است. این انجمن هم چنین در مورد کاهش فروش حدود 100 هزار دستگاه خودرو و تاثیر بر 47 هزار شغل در صورت توسعه محدودیت ها به 11 شهر دیگر خبر داده است.

مدیر کل انجمن خودروسازان هند، Vishnu Mathur گفت: "خودروسازان و پالایشگاه های نفت سرمایه گذاری کرده اند تا به استانداردهای آلایندگی بالاتری ارتقا یافته و چالش های آلایندگی را از میان بردارند. محدودیت خودروهایی که منطبق بر قوانین اجرایی هستند مخالف حقوق شرکت هایی است که در این کشور تجارت می کنند." تولیدکنندگانی همچون تویوتا و ماهیندرا بسیار تحت تاثیر این ممنوعیت ها بوده اند. مرسدس بنز نیز در میان خودروسازان لوکس به خاطر عدم عرضه موتور دیزلی کم تر از دو لیتر تحت تاثیر این ممنوعیت قرار گرفته است.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: