جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 خرداد 1395     
يك نماينده مجلس دهم با تأكيد بر لزوم ارتقاي كيفيت خودروهاي داخلي:
افزايش قيمت خودرو باعث افزايش نارضايتي و ركود مي‌شود

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز، يك نماينده مجلس شوراي اسلامي با تأكيد بر لزوم پاسخگو بودن خودروسازان به نيازهاي مصرف كنندگان داخلي گفت: عدم ارتقاي كيفيت خودروهاي توليدي در سال‌هاي اخير، باعث نارضايتي مشتريان داخلي شد و خودروسازان براي حضور مؤثر در بازار بايد نسبت به ارتقاي كيفيت توليدات خود، اقدامات جدي انجام دهند.

 

 دکتر غلامرضا كاتب افزود: خودروسازان، علاوه بر ارتقاي كيفيت و به روز كردن فن‌آوري در توليد، بايد نسبت به ارائه خدمات پس از فروش اقدام نموده و در عين حال، به «اقتصاد مقاومتي» نيز توجه جدی داشته باشند.

وي با اشاره به اين كه در وضعيت فعلي بازار و ركود اقتصاد كشور، هر گونه افزايش قيمت خودرو، افزايش نارضايتي متقاضيان را به دنبال خواهد داشت و باعث افزايش ركود در صنعت خودرو خواهد شد، اظهار كرد: بازار خودرو براي خروج از ركود، بايد در زمينه قيمت گذاري با حذف موانع موجود به بازاري رقابت پذير تبديل شود.

كاتب با بيان اين كه بايد به سمت آزادسازي قيمت خودرو حركت كنيم، تصريح كرد: در صورتي كه فضا براي حضور سرمايه گذاران خارجي باز شود و نقش توليد كنندگان در بازار داخلی افزايش يآبد، آن زمان مي توانيم شاهد ايجاد بازار رقابتي باشيم.

نماينده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شوراي اسلامي در پايان با تأكيد بر اين كه خودروسازان بايد مانع از ضرر و زيان در فرآيند توليد شوند، خاطرنشان كرد: شركت‌هاي خودروساز بايد به واسطه مديريت صحيح و افزايش بهره وري، هزينه توليد در صنعت خودرو را كاهش دهند.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: