جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 13 خرداد 1395     
تردد 2 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در شهر اصفهان

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز،  رییس سازمان تاکسیرانی اصفهان گفت : 2 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در سطح شهر در حال تردد هستند که بیش از ده سال عمر دارند.

 

حسین جعفری افزود : ثبت نام نوسازی خودروهای فرسوده در بهمن ماه سال گذشته انجام شده است و تا به این جا مالکان 1200 دستگاه خودرو برای تعویض خودروی فرسوده خود ثبت نام کرده اند.

وی اظهار داشت : در حال حاضر وضعیت تحویل و تعویض خودرو ها به اقدام اتحادیه استان تهران بستگی دارد.

وی تصریح کرد :20  میلیون تومان وام برای هر دستگاه تاکسی فرسوده با سود 16 درصد و با آورده 5 میلیون تومان از جانب مالکان خودرو های فرسوده اعطا می شود.

همچنین با عنایت به این امر که قیمت خودروهای فرسوده 2 میلیون و سیصد هزار تومان است ، این خودروها به قیمت 5 میلیون تومان از مالکان خریداری می شود.

 مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اصفهان با اشاره به این امر که خطوط تاکسیرانی اصفهان نیاز به توسعه ندارد و پاسخگوی شهروندان است ادامه داد : با توجه به توسعه روز افزون خطوط BRT  و مترو در اصفهان با عنایت به این موضوع که شهروندان می توانند سفری سریع تر و ایمن تری را دارا باشند ، استقبال گسترده ای صورت گرفته است. بنابراین نیازمند کاهش تعداد تاکسی ها و اتوبوس ها هستیم.

وی افزود : خطوط BRT در سطح شهر تولید سفر میکنند و در صورتی که شهروندان از مزایای استفاده از این وسایل نقلیه عمومی آگاه شوند شاهد کاهش استفاده از خودروهای شخصی در سطح شهر خواهیم بود .

حسین جعفری خواستار این شد که با توجه به وام هایی که مالکان خودروهای فرسوده از بانک های تجارت ، پاسارگاد و ملت دریافت می کنند در صورتی که اجرای واگذاری خودروها تسریع شوند ، نوسازی ناوگان تاکسی رانی اصفهان سریع تر انجام می شود .

وی در خصوص تامین منابع بودجه اظهار داشت : با توجه به کمک شایانی شهرداری اصفهان به تاکسیرانی مشکل کمبود بودجه وجود ندارد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: