جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 13 خرداد 1395     
آمادگی 200 تاکسی برای جابجایی زائران مراسم ارتحال امام (ره)

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از به کارگیری 200 دستگاه ون و سواری تاکسی را برای خدمت رسانی به زائرین مراسم بیست و هفتمین سالگرد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبرداد.

 

صالحی در مورد تمهیدات سازمان تاکسیرانی در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: همچون سنوات گذشته سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران در نظر دارد تا با حضوری فعال به ارائه خدمات به زائرین مراسم ارتحال بپردازد. در این راستا از ساعت 5 صبح روز جمعه (14خرداد) تا پایان مراسم، سرویس دهی با به کارگیری 150 دستگاه ون جهت جابجایی مسافران به صورت رایگان در مسیرهای تعیین شده انجام می شود.

وی با بیان اینکه 50 دستگاه تاکسی نیز جهت خدمات رسانی در ستاد گمشدگان مراسم ارتحال استفاده می‌شود، گفت: محدوده خدمت‌رسانی براساس تدابیر اتخاذ شده به این صورت است که تاکس‌ها در محور شماره یک؛ درب اصلی بهشت زهرا(س) از تقاطع معراج به بلوار حضرت فاطمه الزهرا (س) تا میدان شهدای گمنام به صورت رفت و برگشت در -محور شماره دو از بزرگراه شهید هاشمی حد فاصل پل شهید صنیع خانی تا فلکه ساعت قرار دارند که بصورت رفت و برگشت تردد صورت می‌گیرد.

مدیرروابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه تاکسی‌ها در محور بزرگراه شمال بهشت زهرا (س) حد فاصل سه راه باقرآباد تا فلکه ساعت ضلع شمال برای جابجایی مسافران آماده هستند، افزود: همچنین تاکسی‌هایی در قطعه‌های جدید از سر بلوار سعادت تا مرقد امام آمده خدمت رسانی به مردم هستند تا به صورت رفت و برگشت اقدام به جابجایی مسافران کنند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: