جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 خرداد 1395     
ابلاغ نحوه اجرای قانون "تخصیص یک‌هزارم فروش تولیدکنندگان"به محیط زیست

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، معاون توسعه مدیریت و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از ابلاغ نحوه اجرای قانون "تخصیص یک هزارم فروش تولیدکنندگان به محیط زیست" طی دو هفته آینده خبر داد.

سید محمد مجابی که به مناسبت هفته محیط زیست با اشاره به اینکه بر اساس بند "د" ماده 45 قانون وصول برخی درآمدها، کلیه واحدهای تولیدی مکلف هستند که یک در هزار فروش خود را برای محیط زیست هزینه کنند، گفت: این هزینه به عنوان هزینه قابل قبول از سوی سازمان مالیاتی تلقی می‌شود و یک تکلیف است.

وی با بیان اینکه در دولت قبل بررسی حقوقی صورت گرفت و این قانون کنار گذاشته شد، اظهارکرد: در دولت یازدهم پیگیری این موضوع از سر گرفته شد و مشکلات حاکم بر اجرای آن مرتفع شد و به زودی نحوه اجرای این قانون ابلاغ خواهد شد.

معاون پارلمانی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر اینکه پرداخت یک در هزارم فروش، توسط واحدهای تولیدی نه عوارض و نه مالیات است بلکه یک تکلیف قانونی محسوب می شود، گفت: این هزینه‌ برای اصلاح و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در اموری مانند استفاده از فیلتر، تولیدهای سازگار با محیط زیست، مدیریت پسماند، حل مشکلات مربوط به مصرف انرژی و... قابل هزینه است که جزئیات نحوه اجرای این قانون طی دو هفته آینده ابلاغ می‌شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: