جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 خرداد 1395     
برداشت ميليونی پسر از حساب پدرش

فرمانده انتظامي شهرستان فسا استان فارس از کشف پرونده برداشت غير مجاز از حساب فردي ميانسال که توسط پسر 14 ساله اش انجام شد، خبر داد.

 فردا: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ "علي شيبانيان" در تشریح خبر فوق گفت: مردي 45 ساله ساکن شهرستان فسا با مراجعه به پليس فتا اين شهرستان، مدعي برداشت مبلغ حدود 2 ميليون تومان ظرف 5 روز از حساب خود به صورت ايترنتي خبر داد.
 
وي ادامه داد: در اين خصوص پرونده قضايي تشکيل و رسيدگي به آن آغاز شد كه با انجام اقدامات فني پليس فتا فرد متهم و عامل برداشت که پسر 14 ساله شاکي است شناسايي شد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان فسا گفت: زماني که شاکي پرونده با شوق زياد از کشف پرونده به پليس فتا مراجعه كرد و متوجه شد که عامل برداشت پسر 14 ساله خودش بوده است، در بهت فرو رفت.
 
سرهنگ شيبانيان افزود: بررسي هاي انجام شده در اين خصوص نشان داد که اين نوجوان با خريد نرم افزار از يکي از سايت هاي معتبر اينترنتي حساب پدرش را خالي کرده است.
 
وي گفت: والدين بايستي در نگهداري رمز و اطلاعات حساب خود دقت و از در اختيار قرار دادن آن اطلاعات به افراد جلوگيري نمايند، تا از بروز اين حوادث در امان باشند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان فسا خاطرنشان كرد: کودکان و نوجوانان با توجه به عدم آگاهي کافي ممکن است دست به چنين اقداماتي بزنند که هم خود و خانواده را دچار مشکلات عديده كنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: