جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 خرداد 1395     
در سریال «برادر» سرم کلاه گذاشتند

بازیگر "پسران آجری" گفت: در سریال "برادر" از عوامل جوان بهره می برند و اگر چه ممکن است جوانان با ما مشکلی داشته باشند اما ما خودمان را با آنها وفق می دهیم.

خبرگزاری میزان: بیوک میرزایی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در حال حاضر مشغول ایفای نقش در سریال "برادر" به کارگردانی جواد افشار هستم که در آن نقش یک دلال برنج را بازی می کنم که در واقع سرش کلاه می گذارند.
 
وی با اشاره به حضورش در سریال های رمضانی تصریح کرد: من پیش از این در سریالهای پربیننده ای همچون "همسایه ها" و "گمگشته" حضور داشتم، "برادر" هم سومین کار من با جواد افشار است در رابطه با لوکیشن کنونی "برادر" هم باید بگویم که در حال حاضر عوامل در شمال مشغول ضبط هستند اما من در آنجا نیستم.
 
میرزایی عنوان کرد: 5 روز از کار من در سریال "برادر" و به طور کلی 20 روز از کل کار باقی مانده است ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که بگویم مسائل مطرح شده در این سریال مانند احتکار برنج هندی مسائل قابل لمسی برای مردم است و به همین دلیل فکر می کنم مردم بتوانند با آن ارتباط خوبی برقرار کنند.
 
این بازیگر با اشاره به حواشی پیش آمده برای سریال" کیمیا" ادامه داد: کارهای بزرگ حواشی این چنینی هم دارند اما فکر نمی کنم که برادر دچار چنین مسایلی شود.
 
میرزایی با تاکید بر حضور بازیگران جوان در سریال رمضانی "برادر" گفت: با تمام بازیگران ارتباط خوبی داریم و از عوامل جوان بهره می بریم و اگر چه ممکن است جوانان با ما مشکلی داشته باشند اما ما خودمان را با آنها وفق می دهیم.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدوارم برادر به خوبی پیش برود و به بهترین شکل ممکن به مخاطبان ارائه شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: