جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 خرداد 1395     
شهرداری سنندج حدود ۱۰۰ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز، منوچهر فخری در نشست هم اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر سنندج که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در سنندج برگزار شد، گفت: قرار بود سال گذشته از محل اعتبارات استانی ۶ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان به ۱۴ پروژه شهرداری سنندج اختصاص داده شود.

وی عنوان کرد: از میزان اعتبار مذکور تنها یک میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان آن تخصیص پیدا کرد و بیش از ۴ میلیارد باقی مانده آن هنوز تخصیص نیافته است.

وی با اشاره به اینکه برای آسفالت معابر سطح شهر سنندج ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، بیان کرد: ۱۴تا ۱۵ میلیارد تومان هم برای اتمام پروژه های نیمه تمام در سطح شهر اعتبار مورد نیاز است.

شهردار سنندج از بدهکاری ۸۰۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومانی شهرداری به پیمانکاران خبرداد و گفت: در حال حاضر نزدیک ۷ میلیارد تومان هم به تامین اجتماعی بدهکار هستیم.

فخری ادامه داد: ۲۰۰ میلیون تومان به حساب اتوبوسرانی سنندج واریز شده بود که تامین اجتماعی اقدام به برداشت آن کرده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سنندج هم در این جلسه گفت: به‌رغم این که کردستان به عنوان استانی فرهنگی از سوی رهبری نامگذاری شده است از هیچ امکانات فرهنگی برخوردار نیست.

سید بهاء الدین حسینی بیان کرد: یکی از برنامه های شهرداری احداث فرهنگسرا و سرای محله در سطح شهر سنندج است.

وی اظهارداشت: ایجاد زیرساخت ها در نواحی منفصل شهری سنندج به تنهایی از عهده شهرداری برنمی آید ومی طلبد دولت هم به این حوزه ورود پیدا کند.

وی بیان کرد: شهرداری سنندج سال گذشته تنها توانست حقوق کارکنان خود را پرداخت کند و عملا نتوانست اقدام تاثیرگذاری انجام دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: انتظار می رود دولت برای رفع مشکلات شهرداری سنندج وام های بدون بهره ای را به این نهاد پرداخت کند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: