جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 11 خرداد 1395     
رونمایی از پلاک خودروهای نیروهای مسلح

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، معاون فنی مهندسی و خدمات ترافیکی پلیس راهور ناجا از رونمایی پلاک نیروهای مسلح با حضور فرمانده نیروی انتظامی خبر داد.

سرهنگ سعید روحی در حاشیه مراسم رونمایی از این پلاک ها در جمع خبرنگاران گفت: این پلاک ها با هدف یکسان سازی پلاک های نیروهای مسلح، ارتقای کیفی و امنیتی پلاک ها، کاهش جعل و بررسی گزارش گیری تخلفات احتمالی کاربران خودروهای نیروهای مسلح در دستور کار قرار گرفته است. 

وی افزود: این پلاک ها در اندازه 11 در 52 سانتی متر طراحی شده و ضریب ایمنی و امنیتی آنها نسبت به پلاک های قبلی افزایش یافته است. 

سرهنگ روحی با اشاره به یکسان سازی پلاک های نیروهای مسلح گفت: رنگ و حروف این پلاک ها با سایر پلاک های ملی متمایز است؛ به گونه ای که رنگ آبی فیروزه ای با حرف "ف " متعلق به خودروهای ستاد کل نیروهای مسلح است. 

وی افزود: پلاک های با رنگ خاکی وحرف" ش " متعلق به خودروهای ارتش جمهوری اسلامی و پلاک هایی به رنگ زمینه سبز با حرف " ت" متعلق به سپاه پاسداران است. 

معاون فنی مهندسی وخدمات ترافیکی پلیس راهور ناجا گفت: پلاک هایی با رنگ زمینه آبی فیروزه ای و حرف " ز" متعلق به خودروهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است و پلاک خودروهای ناجا نیز از مهرماه 91 به رنگ سبز با حرف " پ" اجرایی شده است.

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: