جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 خرداد 1395     
پژمان بازغی دریک ماجرای آدم‌ربایی

با پایان فیلمبرداری «شاخ کرگدن» این اثر سینمایی در مرحله تدوین به‌ سر می‌برد.
باشگاه خبرنگاران: محسن محسنی‌نسب فیلمنامه‌نویس، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در خصوص جدیدترین وضعیت تولید فیلم جدید خود گفت: فیلمبرداری «به‌ دنبال بهاران» به‌ پایان رسیده و تنها چند روز فیلمبرداری در کشور بلغارستان باقی مانده است.

وی افزود: این فیلم در حال حاضر در مرحله تدوین است که محسن توکلی این مسئولیت را بر عهده دارد.

محسنی‌نسب در خصوص زمان اکران این فیلم اظهار داشت: «به‌ دنبال بهاران» به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی ساخته شده و برای اکران در ایران باید دوبله شود. اما اکران آن ابتدا در اروپا، روسیه و سپس ایران خواهد بود.

این کارگردان با اشاره به ژانر فیلم بیان کرد: با توجه به اینکه این فیلم اکشن است و این ژانر در ایران کمتر استفاده می‌شود، من فکر می‌کنم مورد توجه واقع شود و مخاطب خود را پیدا کند.

محسنی نسب در خصوص داستان این فیلم گفت: به دنبال اتفاقاتی که افتاده و چندین دختر و پسر سرقت و به کشورهای دیگر قاچاق شدند این فیلم را ساختم و موضوع آن آدم‌ربایی است.

وی با بیان این مطلب افزود: صدرا یک پسر ایرانی است که قصد دارد خواهرش را برای ادامه تحصیل به اوکراین بفرستد. در فرودگاه خواهرش ربوده می شود و او برای پیدا کردن و پس گرفتن خواهرش اقدام می کند و ...

محسنی نسب با اشاره به بازیگران این فیلم گفت: پ‍‍ژمان بازغی، ویکتوریا ویکتوری، رضا حیدری و یک بازیگر ایرانی الاصل مقیم اتریش به نام انوش محسنی و... بازیگران این فیلم هستند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: