جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 10 خرداد 1395     
جیب‌بری‌ در ایستگاه‌ها از زمان راه‌اندازی مترو

مردی که از زمان راه‌اندازی مترو دست به جیب‌بری در ایستگاه‌های مترو می‌زد، ازسوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

روزنامه شرق: مردی که از زمان راه‌اندازی مترو دست به جیب‌بری در ایستگاه‌های مترو می‌زد، ازسوی پلیس شناسایی و دستگیر شد. 

مأموران یگان انتظامی مترو چند روز پیش در راستای اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان جیب‌بر حین گشت‌زنی در ایستگاه تئاترشهر متوجه حرکات مشکوک فردی میان جمعیت شدند و وی را تحت نظر گرفتند.

جیب‌بری‌ در ایستگاه‌ها از زمان راه‌اندازی مترو
 

عوامل انتظامی مشاهده کردند فرد مظنون هنگام ورود قطار و هجوم مسافران برای سوارشدن، دست در جیب یکی از مسافران کرد و مبالغی وجه نقد دزدید و از قطار پیاده ‌شد.  متهم درحال شمارش وجوه نقد، از سوی نیرو‌های پلیس دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

او در بازجویی‌های اولیه، خود را «عوضعلی» ٥٤ساله معرفی کرد. نیرو‌های پلیس در تحقیقات صورت‌گرفته دریافتند متهم از سارقان سابقه‌دار است که بارها در سال‌های ٨٨، ٩٠ و ٩٥ از سوی مأموران پلیس مترو حین ارتکاب به سرقت دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده و هر دفعه بعد از محکومیت و تحمل زندان، دوباره جرائم خود را از سر گرفته است.

متهم ضمن اعتراف به صد‌ها فقره سرقت، اظهار کرد: به علت اعتیاد به مواد مخدر و برای تأمین مخارج خود به سرقت روی آوردم.

سرهنگ علی راقی، فرمانده یگان انتظامی مترو تهران، با تأیید این خبر گفت: متهم در اعترافش بیان کرد ١٥ الی ١٦ سال است که جیب‌بری می‌کند و از زمان راه‌اندازی مترو شهر تهران، در ایستگاه‌های مختلف به کمین مسافران می‌نشیند.

وی تأکید کرد: متهم، بیشتر در محل‌های شلوغ مانند ایستگاه‌های میدان آزادی، میدان انقلاب، چهارراه ولیعصر (عج) و دروازه‌شمیران سرقت می‌کرد.

بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرائمش و همچنین شناسایی سایر مال‌باختگان، در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: