جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 9 خرداد 1395     
برگزاری جلسه همکاری مدیران شبکه تهران (HD) با سازمان مدیریت پسماند

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، جلسه تعامل و همکاری شبکه تهران(HD) با سازمان مدیریت پسماند به منظور ارتقای فرهنگ تفکیک پسماند در مبدا و تهیه برنامه های تلویزیونی با موضوع فعالیت های این سازمان و تاکید بر جلب مشارکت شهروندان نسبت به کاهش تولید پسماند و حفظ محیط زیست، برگزار شد.

جلسه هم اندیشی مدیر شبکه تهران به همراه معاونان این شبکه با حضور دکتر جعفری مدیرعامل، معاونان و مدیران سازمان به منظور تهیه برنامه های تلویزیونی با موضوع فعالیت های این سازمان و فرهنگسازی در راستای ضرورت توجه به حفاظت و صیانت از محیط زیست در محل سازمان مدیریت پسماند برگزار شد.

در این جلسه ضمن تاکید بر ساخت برنامه های تلویزیونی با محوریت تفکیک زباله از مبدا، کاهش تولید پسماند و شیرابه، به کارگیری مواد قابل بازیافت و چندبار استفاده به جای مواد یکبار مصرف، پيشنهادات ارائه شده از سوی کارشناسان به منظور ارتقای کیفیت ویژه برنامه های خبری و اطلاع‌رسانی سازمان مدیریت پسماند بررسی شد.

در ادامه‌ی این جلسه مقرر شد، تفاهم نامه‌ای میان مسوولان شبکه تهران و سازمان مدیریت پسماند با اهداف تامین منابع، امکانات و تهاتر برای تولید برنامه‌های تلویزیونی، تغییر سمت و سوی تبلیغات تلویزیونی در جهت بیان ارزش‌های زیست محیطی، مطرح نمودن حقوق و تکالیف شهروندان و مطالبات مردمی هم‌چنین ساخت برنامه های انتقادی و پاسخگویی مسوولان سازمان، منعقد گردد.

گفتنی است در پایان جلسه، با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های مدیران شبکه تهران به خاطر همکاری با سازمان مدیریت پسماند در اطلاع‌رسانی به مردم، فرهنگ‌سازی و انعکاس اخبار فعالیت‌های سازمان، قدردانی به عمل آمد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: