جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 خرداد 1395     
مریم سعادت: تلویزیون خانه من است

تلویزیون خانه من است. من در این قاب در میان مردم شناخته شدم و از این بابت خوشحال هستم.
باشگاه خبرنگاران جوان: مریم سعادت بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص کارهای خود در سینما ابراز داشت: بعد از «پدر آن دیگری»، در دو فیلم «متولد 65» مجید توکلی  به عنوان یک کارگردان فیلم اولی و «آلما» عباس مرادیان ایفای نقش کردم و این دو فیلم سینمایی در نوبت اکران هستند. در تلویزیون نیز به تازگی کار آیتمی «سه شو» به اتمام رسیده است، البته در بخش بازنگری اول جشنواره بین‌المللی عروسکی به عنوان داور در کنار سایر دوستان حضور داشتم.

بازیگر سریال «قصه‌های تابه‌تا» ادامه داد: جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی قرار است در شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار شود و دبیری این جشنواره بر عهده مرضیه برومند است. این جشنواره از آثار باکیفیت عروسکی حمایت می‌کند.

سعادت همچنین در مورد کم‌کاری پیشکسوتان در عرصه بازیگری  گفت: به درستی نمی‌دانم داستان از چه قرار است. در گوشه و کنار می‌بینم و می‌شنوم که افرادی، مدت زیادی بیکارند اما اشخاصی را نیز می‌بینم که با توجه به کهولت سن پرکارند. این موضوعات من را سر در گم کرده است ولی با تمام این صحبت‌ها امیدوارم شرایط بهتری برای حضور هنرمندان با سابقه در سینما مهیا شود.

بازیگر فیلم «پدر آن دیگری» که سال‌های متمادی در تلویزیون در سریال های مختلف بازی کرده است افزود: من تلویزیون را بیشتر از سینما دوست دارم و در حقیقت تلویزیون خانه من است. من در این قاب در میان مردم شناخته شدم و از این بابت خوشحال هستم. مخاطب تلویزیون بسیار خاص است و برای جلب رضایت آنها باید تلاش زیادی را انجام داد. به امید آن که شرایط فیلم سازی در کشور هموار شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: