جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 خرداد 1395     
بازیگری که نقش پدرش را بازی می‌کند!

سپند امیر سلیمانی گفت: در سریال «معمای شاه» نقش جوانی‌های علم که میانسالی‌اش را پدرم بازی کرده است، بازی می‌کنم.
خبرگزاری فارس: سپند امیرسلیمانی با اشاره به حضور کمرنگ خود در تلویزیون گفت:‌ تولید کار در تلویزیون خیلی کم شده و از زمانی که آقای سرافراز مدیر رسانه ملی شدند، تله فیلم‌ها را حذف کردند و سریال‌ها هم که مناسبتی تولید شدند و در هر کدام تعداد محدودی بازیگر بازی کردند.حال دلیل این موضوع را نمی‌دانم که به خاطر بودجه است و یا نه.

وی بیان داشت: امیدوارم که با حضور مدیر جدید سازمان صدا و سیما اتفاق‌های خوبی برای رسانه بیفتد و سریال‌های بیشتری ساخته و تولید شوند. اهل باند بازی نیستم اما این را مطمئنم که ما بازیگرها در این مدت تعهدمان را به این رسانه نشان دادیم و با کمبود بودجه‌اش نیز کنار آمدیم و الان همه‌مان به نوعی از تلویزیون طلبکاریم. از طرفی تمام درآمد ما از این راه تامین می‌شود و کار دیگری غیر از بازیگری نداریم.

بازیگر سریال «درحاشیه 1» به کارگردانی مهران مدیری درباره ساخت «در حاشیه3» گفت: فعلا خبری ندارم. بعد از اعلام مدیر شبکه سه مبنی بر ساخت فاز سه این سریال، دیگر خبری نشد و نمی‌دانم که قرار است ساخته شود و یا نه.

بازیگر جوانی‌های نقش اسداله علم در سریال «معمای شاه» با اشاره به نقش خود در این سریال نیز افزود: در این سریال نقش جوانی‌های علم که میانسالی‌اش را پدرم بازی کرده است،بازی می‌کنم. هنوز نقشم در این سریال به پایان نرسیده است و ضبط بخش‌هایی از بازی‌ام قرار است بزودی مقابل دوربین رود. بعد از این سریال، فعلا کار تصویری خاصی بازی نکردم.

"مدتی است مشغول تمرین و بازی در نمایش «فراموش‌نامه» به کارگردانی سعید امیرسلیمانی هستم.‌ این نمایش، اثری کمدی درام، با مضمون وفاداری آدم‌ها به یکدیگر است. آدم‌‌ها ممکن است همه چیز را در زندگی‌شان فراموش کنند اما مگر می‌شود عشق را فراموش کرد؟"

این بازیگر همچنین بیان داشت: در «فراموش‌نامه» سعید امیرسلیمانی، الهام پاوه‌نژاد و من بازی می‌کنیم. من نیز نقش سهراب را بازی می‌کنم که پرستار پدر هستم.

وی در پاسخ به این سوال که در جمع خانوادگی‌تان روی صحنه، عدم حضور کمند امیرسلیمانی به دلیل بازی وی در سریال «پریا» است، نیز بیان داشت: به دلیل خط روایی قصه این اتفاق نیفتاد. اگر کمند این نقش را بازی می‌کرد باعث می‌شد تا تماشاچی اتفاقاتی که بین ما سه نفر می‌افتد را به راحتی نپذیرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: