جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 8 خرداد 1395     
«پراید» رکوردار حمل و نقل دانش‌آموزان

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه سرویس مدرسه باید معاینه فنی داشته باشد، گفت: در حال حاضر بیشتر خودروهای سرویس مدارس، پراید هستند.
خبرگزاری فارس: علی‌اصغر احمدی مدیر کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که «آیا خودروی پیکان امکان اینکه سرویس مدرسه شود را دارد؟»، اظهار داشت: نوع خودرو را در آیین نامه سرویس مدارس نداریم، اما اینکه خودرو، معاینه فنی داشته باشد یکی از الزامات محسوب می‌شود.

وی افزود: هر خودرویی که سرویس مدرسه می‌شود باید ویژگی حمل و نقل دانش‌آموزی را داشته باشد و اینکه خودرو دارای چه مدل و چه نوعی باشد در آیین نامه وجود ندارد.

احمدی ادامه داد: هر چند برخی افراد اظهار می‌کنند که علاقه دارند فرزندشان با خودروی مدل بالا تردد کند که مطابق قاعده هزینه‌های آن بالا می‌رود.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون پراید هم دست کمی از پیکان ندارد، گفت: در حال حاضر بیشتر خودروهای سرویس مدارس پراید هستند و فردی که سرویس مدرسه را قبول می‌کند توان اینکه خودروی مدل بالاتر خریداری کند، ندارد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش بر اساس سال تحصیلی تدوین می‌شود و برنامه ‌ریزی‌ها در این خصوص انجام شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: