جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 6 خرداد 1395     
مردم تهران در پرداخت عوارض شهری خوش حساب بوده اند

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز: مدیرکل تشخیص و وصول درآمد معاونت مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران گفت:50 درصد مردم تهران در پرداخت عوارض شهری خوش حساب بوده اند.

مهدی رزمی در آیین نهمین دوره جوایز خوش حسابی شهرداری تهران با بیان این مطلب افزود: خدا را شاکرم که به مدیران شهری این توفیق را داد تا برای نهمین سال متوالی جشنی را با حضور شهروندان برگزار کنند که میهمانان اصلی آن تمام پایتخت نشینان هستند.

وی ادامه داد: هر سال مدیریت شهری دی ماه پاکت های پرداخت عوارض را که در واقع دعوت نامه ای برای شرکت تهرانی ها در جشن خوش حسابی است، به درب منازل شهروندان ارسال می کند که خوشبختانه هر سال تعداد زیادی از تهرانی ها به دعوت شهرداری پاسخ مثبت می دهند.

رزمی با اشاره به میزان مشارکت شهروندان تهرانی در پرداخت عوارض شهری در سال جاری، بیان کرد: حدود 50 درصد از مردم تهران با پرداخت عوارض شهری خود مهمان جشن خوش حسابی شهرداری تهران بودند.

به گفته وی؛ امسال 6 میلیون قبض عوارض شهری به درب منازل شهروندان ارسال شد که از این تعداد3 میلیون و 209 نفر از تهرانی ها اقدام به پرداخت عوارض خوش حسابی کردند.

وی با اشاره به رشد عوارض شهری در یک دهه اخیر تاکید کرد: جشن خوش حسابی و تشویق مردم به پرداخت عوارض شهری از سال 86 به عنوان یکی از اولویت های شهری مورد تاکید است. در سال 86 تنها 25 درصد از شهروندان عوارض شهری خود را که مبالغ ناچیزی بود پرداخت می کردند اما در یک دهه اخیر تعداد زیادی از تهرانی ها به باشگاه خوش حسابی شهرداری تهران پیوسته اند.

رزمی با اشاره به انتخاب 148 برنده در قالب 4 بسته 37 تایی گفت: براین اساس به 37 شهروند خوش حساب در پرداخت عوارض نوسازی جایزه 25 میلیون تومانی، به 37 شهروند خوش حساب در پرداخت کسب و پیشه جایزه 10 میلیون تومانی، به 37 شهروند خوش حساب در پرداخت عوارض مدیریت پسماند جایزه 10 میلیون تومانی و به 37 نفر از شهروندان خوش حساب در پرداخت عوارض خودرو جایزه 10 میلیون تومانی پرداخت می شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: