جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 15 مرداد 1393     
شرکت آی تی ام اس کوبیک قراردادی را برای بهبود وضعیت ترافیک لندن منعقد کرد

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،شرکت آی تی ام اس  کوبیک تابعه ای از شرکت آمریکایی کوبیک، به همراه  شرکت حمل و نقل برای لندن قرارداد 85 میلیون دلاری را برای روان سازی عبور و مرور در نقاط حیاتی شهر لندن بر عهده گرفتند .

این برنامه شامل استفاده و گسترش علائم عبور و مرور هوشمند و ایجاد مسیرهای پیاده رو جدید و مسیرهای دوچرخه در نقاط مهم در شهر خواهد بود .

این قرارداد حدود 2 سال به طول می انجامد.

لندن تحت پوشش قرارداد  سرویس مدیریت کنترل عبور و مرور 2 است و از 1 اکتبر آی تی ام اس  مسئول 1000 علامت رانندگی و علائم پیام دهنده مختلف در جنوب شرق لندن است .

این قرارداد بخشی ازحمل و نقل برای لندن است و برنامه شهردار لندن این است که سرمایه گذاشته در مسیرهای این شهر را از 2 میلیاردیورو به 4 میلیارد یورو یعنی دو برابر برساند .

مسئول فروش شرکت کوبیک انگلستان گفت : این قرارداد اکنون نسبت به گذشته حیطه عمل وسیع تری دارد ، همانطور که ما ملزم هستیم وسایل مربوط به پروژه را فراهم و کارهای مرتبط با آن را انجام دهیم .

نسبت به لندن مسئولیت داریم و احتیاج است تا در هر دوره 1/99 درصد از علائم عبور و مرور در دسترس باشد. مثل همیشه بیشترین سرویس را در قراردادهایمان ارائه می کنیم .

بخشی از این سرمایه صرف بروز زسانی مسیرهای عابر پیاده بوسیله زمان سنج ها و هشدارهای صدادار ، چراغ های راهنمای LED  کارآمد و طرح های بهبود سیکل ها با علائم سیکلی پائین می شود ، همچنین توسعه

برنامه اسکوت (Scoot) موجب می شود تا با زمان بندی ترافیک، وضعیت عبور و مرور مجهز شود در جهان پیشرو می شود و قرار داد جدید به ما این امکان را می دهد که در راس تکنولوژی های کنترل عبور و مرور باقی بمانیم .یک سری کارها و برنامه ها برای بهبود علائم عبور و مرور در سطح لندن وجود دارد و ما و همکارانمان سخت تلاش می کنیم تا آن را به انجام برسانیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: