جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 5 خرداد 1395     
معاون شهردار تهران در بازدید از پنجمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری:
حضور شرکت های دانش بنیان رقابت در عرصه صنعت را پررنگتر می کند

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز:  معاون شهردار تهران تاکید کرد: حضور شرکت های دانش بنیان در پنجمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری نقطه عطفی در رقابت صنعتگران است.

سیدجعفر تشکری هاشمی در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری با اشاره به اینکه نمایشگاه مدیریت شهری فرصتی ایده ال برای انتقال تجارب و آشنایی با عملکرد مطلوب شهرداری ها در کشور است، گفت: از سوی دیگر تولید کنندگان و صنعتگران آخرین دستاردهای خود را در معرض نمایش می گذارند تا همسو با نیاز شهرها خدمات و تولیدات در دسترس قرار گیرد .

وی تاکید کرد: حضور شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه نقطه عطف پنجمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری است که می توانند با فراهم کردن زمینه رقابت در حوزه صنعت بسیار تاثیر گذار باشند .

معاون شهردار تهران در ادامه با اشاره به اینکه کمپین آسمان آبی – زمین پاک به دو موضوع اساسی زندگی شهری تاکید دارد که نظم و انضباط در ترافیک شهری یکی از محورهای آن بوده است، گفت: با توجه به اینکه شهروندان از ترافیک رنج می برند تلاش شده پس از اصلاح زیرساخت ها با مشارکت مردم ، نظم و انضباط شهری را به زندگی روزمره برگردانیم .

تشکری هاشمی یکی از ویژگی های این نمایشگاه را ارایه تجارب دانست و بیان کرد: همانطور که نظم و انضباط ترافیکی و حفظ محیط زیست در تهران مورد توجه است در سایر شهرها نیز باید مورد تاکید باشد لذا با ارایه آخرین دستاوردها در حوزه صنعت و استفاده بهینه آنها در عرصه مدیریت شهری می توان بهترین بهره وری را داشت.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: