جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 4 خرداد 1395     
اتصال تمامی مراکز معاینه فنی پایتخت به سیمفا از امروز

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز:  مدیرعامل ستاد معاینه فنی شهر تهران از اتصال تمامی مراکز معاینه فنی پایتخت به سیستم یکپارچه معاینه فنی ایران (سیمفا) خبر داد.

نواب حسینی‌منش با اعلام اینکه از امروز 4خرداد95 تمامی مراکز معاینه فنی تهران به سامانه سیمفا متصل شدند، گفت: از امروز معاینه فنی با نرم‌افزار وزارت کشور اجرایی می شود .

وی با تاکید بر اینکه با راه اندازی سامانه سیمفا و یکپارچه سازی معاینه فنی در ایران پلیس می تواند با استفاده از این اطلاعات خودروهای فاقد معاینه فنی را اعمال قانون کند، تصریح کرد: سیمفا در راستای یکپارچه سازی مراکز و اطلاعات بانکی معاینه فنی خودروها طراحی شده است. در عین حال با توجه به اینکه داشتن معاینه فنی معتبر یکی از الزامات ورود به محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد بوده، پس از این، خرید آرم های روزانه و هفتگی منوط به داشتن معاینه فنی است .

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران تاکید کرد: با استفاده از این سیستم در تمامی مراکز معاینه فنی سطح کشور، رد و یا قبول خودروها و حدود مجاز آزمون های فنی براساس استاندارد ملی معاینه فنی انجام می شود و اینگونه شاهد وحدت رویه انجام معاینه فنی در سطح کشور خواهیم بود .

 حسینی منش با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات اجرای طرح ال.ای.زد، در دسترس نبودن بانک اطلاعات خودروهای فاقد معاینه فنی بود، گفت: با راه اندازی سیمفا، اولین مانع از اجرای این طرح برداشته

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: