جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 1 خرداد 1395     
شبکه‌های اجتماعی به روزتر از تلوزیون

یک بازیگر معتقد است: تلویزیون نسبت به شبکه‌های اجتماعی به‌روز نیست.

خبرگزاری ایسنا: امیررضا دلاوری در همین زمینه توضیح داد: تلویزیون یک‌سری قوانین و تعهداتی را در نظر گرفته که سال‌ها روی همان خط حرکت می‌کند و به آن مسیر ادامه می‌دهد و به این قضیه نمی‌رسد که از شبکه‌های اجتماعی جلو بزند.

او گفت: شبکه‌های اجتماعی هم اکنون از تلویزیون گوی سبقت را گرفته‌اند، حتی به نوعی که اکثر تبلیغات ما از طریق شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد؛ چرا که طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و تقریبا اغلب مردم عضو این شبکه‌ها هستند.

یک بازیگر :شبکه‌های اجتماعی گوی سبقت را از تلویزیون ربود
 

این بازیگر در پاسخ به این پرسش که آیا عمده مشکلات صداوسیما را می‌توان به حساب کم‌پولی این سازمان گذاشت؟ اظهار کرد:‌ یکی از اشکالات اساسی در تلویزیون بودجه است و این مساله تأثیر منفی بر روی کارها می‌گذارد، اما به هر حال همه چیز بودجه و پول نیست. یک‌سری تفکرات است که می‌تواند همه چیز را اصلاح کند به نوعی که این نقدپذیری می‌تواند بدون پول هم صورت بگیرد ولی مساله بودجه مشکل اساسی تلویزیون است که سال به سال بدتر می‌شود. زمانی که سال 74 برای تلویزیون کار می‌کردم وضعیت خیلی مناسب‌تر بود و از آن به بعد هر چه جلوتر آمدیم مساله بودجه بدتر شد.

یک بازیگر :شبکه‌های اجتماعی گوی سبقت را از تلویزیون ربود
 

دلاوری در ادامه گفت‌وگوی خود با مطرح کردن اینکه شاید تلویزیون عنوان نقدپذیری را به یدک می‌کشد، توضیح داد: تلویزیون شاید جلساتی را با عنوان نقدپذیری برگزار کند که در آن افراد بیایند و حرف‌هایشان را بزنند و آن‌ها گوش کنند اما گوشی است که فقط می‌شنود و نقدها به ندرت اعمال می‌شود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «پریا» گفت: غیر از اینکه فیلمنامه‌هایمان روز به روز بدتر شوند و بودجه‌هایمان کمتر شوند، چه تغییراتی داشته‌ایم؟ برای ساخت یک سریال ابتدایی‌ترین فاکتور فیلمنامه است که طبق آن بودجه‌ای را برای پیش تولید و تولید در نظر می‌گیرند. متأسفانه فیلمنامه که نداریم، دومین فاکتور هم که بودجه است که می‌بایست به فیلمنامه‌ای که تصویب شده است تعلق بگیرد آن را هم که نداریم.

دلاوی در پایان بیان کرد: این روزها به هر دفتر فیلمسازی برای همکاری می‌رویم، می‌گویند یک سیناپس داریم و پنج قسمت از 40 قسمت فیلمنامه اما با این شرایط نهایتا چه می‌شود؛ این گونه خواهد شد که وقتی کار به اتمام می‌رسد از کاراکتر و فیلمنامه راضی نبوده‌ایم؛ چرا که پنج قسمت اول فیلمنامه را که خوانده‌ای راضی هستی اما در ادامه اتفاقاتی شکل می‌گیرد که راضی‌کننده نیست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: