جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 29 ارديبهشت 1395     
سفر گروه سریال«برادر» به شمال

تهیه‌کننده سریال رمضانی «برادر» به کارگردانی جواد افشار از سفر گروه سازنده به شمال کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: نعمت‌الله چگینی گفت: در حال حاضر گروه سازنده «برادر» در لوکیشن بیمارستان که در غرب تهران قرار دارد، مشغول ضبط سکانس‌های مربوط به بیمارستان هستند. در این سکانس بازیگرانی چون حسن پورشیرازی، حسین یاری، پوریا پورسرخ، سهیلا رضوی، سوگول طهماسبی، قدرت‌الله صالحی و کاوه خداشناس مقابل دوربین ایفای نقش می‌کنند.

وی اعلام کرد: فعلا گروه سازنده تا دو سه روز دیگر در لوکیشن بیمارستان مشغول به کار هستند و بعد از آن، یکم خرداد ماه قرار است به شمال کشور سفری داشته باشیم که به مدت یک هفته در آنجا مستقر خواهیم شد. یکسری تصاویر پراکنده در شهر گیلان خواهیم گرفت و پس از آن به شهر لاهیجان می‌رویم و سکانس‌های مربوط به بازی حاج کاظم را ضبط می‌کنیم. حسن پورشیرازی و حسین یاری به همراه تعدادی از بازیگران خوب گیلانی در سکانس‌های مربوط به شمال کشور بازی خواهند کرد.

او گفت: دکور بیمارستان که در حال حاضر گروه سازنده مشغول تصویربرداری هستند را خودمان ساختیم. این دکور در شهرک باقری قرار دارد که ما چندین طبقه از سرای محله را از شهرداری گرفتیم تا کارمان را انجام بدهیم.

تهیه‌کننده سریال «برادر» در پایان گفت: تا کنون حدود 75 درصد از کل تصویربرداری مجموعه «برادر» به پایان رسیده است و طبق برنامه‌ریزی که داریم فکر می‌کنم تا اوایل ماه مبارک رمضان کارمان را به پایان برسانیم. همچنین به طور همزمان موسیقی، تدوین و صداگذاری کار نیز در حال انجام است. حضور آقای محمد علیزاده هم به عنوان خواننده تیتراژ «برادر» قطعی شده است.

 سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار برای پخش از شبکه دو سیما در ماه مبارک رمضان امسال در حال ساخت است. حسین یاری، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، بیوک میرزایی، رضا توکلی، کاوه خداشناس، آشا محرابی، سید مهرداد ضیایی، پورانداخت مهیمن، مهرداد ضیایی و ... از بازیگران «برادر» هستند.

در خلاصه داستان این مجموعه رمضانی آمده است: حاج کاظم پهلوان، مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تاکید بر حمایت از تولید ملی فقط در زمینه برنج ایرانی فعالیت می کند او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پرجنب و جوش است برضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می کند .این امر باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. آنها با اغفال ناصر پسر دیگر او وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر باعث ایجاد اتفاقات تازه‌ای می‌شود که درونمایه قصه این سریال است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: