جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 28 ارديبهشت 1395     
فروش مواد مخدر درقالب میوه فروشی

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: شهرداری اگر می خواهد تعداد شکایت های مردمی نسبت به راه اندازی مراکز بهاران را کاهش دهد باید اداره این مراکز را به هیات امنای محلات واگذار کند.
خبرگزاری میزان: مرتضی طلائی در دویست و شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکلات ترافیکی موجود در اطراف نمایشگاه بین المللی تهران سبب شد شهرداری نسبت به ساخت مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب اقدام کند.

وی افزود: همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب سه نمایشگاه دیگر نیز در مجموعه نمایشگاه بین المللی برگزار شد و همین موضوع مقدمات ایجاد ترافیک در اطراف شهر تهران را فراهم کرده بود.

نائب رئیس شورای شهر تهران با انتقاد از  راه اندازی 10 قهوه خانه حد فاصل چهارراه ولیعصر تا میدان انقلاب اظهار کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته مشخص شد که در اطراف دانشگاه امیرکبیر تا دانشگاه تهران 10 قهوه خانه به راه افتاده و کتابفروشی ها به سرعت جای خود را به قهوه خانه ها می دهند.

طلائی ادامه داد: درخواست ما از مسئوولان نیروی انتظامی و اماکن این است هر چه سریعتر نظارت جدی تری به وضعیت سفره خانه ها در اطراف اماکن دانشگاهی داشته باشند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم توجه مدیریت شهری به افکار عمومی شهروندان اذعان کرد: زمانی که شهرداری نسبت به ساخت یک مجموعه همانند بهاران بانوان اقدام می کند باید نظرات ساکنان مناطق را نیز در نظر بگیرد.

وی افزود: به دلیل کارشناسی نشدن عواقب اجتماعی پروژه ها در بسیاری از مواقع شاهد شکایت های مردمی نسبت به وضعیت پروژه های شهری هستیم.

طلائی خواستار اداره مراکز بهاران در مناطق مختلف از سوی هیات امنای محلات شد و گفت: شهرداری اگر می خواهد در حوزه آسیب های اجتماعی موفق عمل کند باید واگذاری برخی اقدامات خود از جمله اداره مراکز بهاران را به هیات امنای محلات واگذار کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از بساط گستری وانت بارها در اطراف خیابان احسان و امین واقع در محدوده تهران پارس اذعان کرد: در ساعات پایانی شب شاهد حضور تعداد قابل توجهی وانت در پیاده روهای خیابان احسان و امین هستیم و صاحبان این وانت ها در پوشش فروش میوه اقدام به خرید و فروش مواد مخدر و اموال مسروقه می کنند.

طلائی بابیان اینکه در برخی از مناطق پایتخت از جمله تهرانپارس تعداد ساخت و سازهای غیر مجازدر حال افزایش است، اظهار کرد: اکنون شاهد هستیم که دریک زمین تعداد قابل توجهی ساختمان احداث می شود و پس از اتمام این کار شهرداری نیوجرسی های خود را در کنار ساختمان قرار می دهد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: