جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 27 ارديبهشت 1395     
ایستگاه متروی جدیدی در نیوجرسی افتتاح می شود

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، اپراتور راه آهن مسافری نیوجرسی ترانزیت اعلام کرد ایستگاه مسافری Wesmont که بین ایستگاه های رادرفورد و Garfield در منطقه Wood Ridge نیوجرسی قرار گرفته است به زودی افتتاح خواهد شد.

این ایستگاه توسط خط برگن کانتی نیوجرسی ترانزیت مورد استفاده قرار می گیرد که قطارهایی به سمت Secaucus Junction و Hoboken Terminal دارد. ایستگاه Wesmont که اولین ایستگاه ریلی جدیدی است که نیوجرسی ترانزیت از سال 2008 تا کنون افتتاح می کند به صورت یک همکاری دولتی-خصوصی بین این سازمان و موسسه مالی Somerset Development ساخته شده است.

نیوجرسی ترانزیت اعلام کرد این ایستگاه و زیرساخت های مربوط به آن ارزشی کم تر از 18 میلیون دلار دارند.

تمرکز اصلی این پروژه بر توسعه مبتنی بر حمل و نقل است و مسیرهای عابرپیاده و دوچرخه سواری برای این ایستگاه ساخته شده تا به مناطق مسکونی محلی خدمات ارائه شود. این ایستگاه همچنین دارای پارکینگی برای 215 خودرو است که البته در ابتدا به طور موقت ظرفیت 24 خودرو خواهد داشت.

مدیر اجرایی موقت نیوجرسی ترانزیت، Dennis Martin گفت: "این پروژه نمونه خوبی از همکاری مشترک یک سازمان دولتی و بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سیستم حمل و نقل ما به نفع جوامع همسایه است. این ایستگاه به منظور ایجاد ارتباط آسان برای شهروندان نزدیک به آن برای حمل و نقل در منطقه ساخته شده است."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: