جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 ارديبهشت 1395     
مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره رسانه های شهری فردا برگزار می شود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، مراسم اختتامیه دومین دوره جشنواره رسانه های شهری فردا و طی مراسمی با حضور شهردار تهران ، جمعی از اعضای شورای شهر پایتخت و مدیران ارشد شهری در بوستان گفت وگو برگزار می شود.

معاون رسانه مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران با بیان این مطلب گفت:مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان دومین دوره جشنواره رسانه های شهری همزمان با روز روابط عمومی و ارتباطات - بیست و هفتم اردیبهشت ماه- و با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

فرزاد خلفی با تاکید براینکه در این مراسم از 8 فعال حوزه رسانه تقدیر به عمل خواهد آمد،افزود: برترین های دومین دوره جشنواره رسانه های شهری در بخش‌های مطبوعات، خبرگزاری‌ها، طنز، کاریکاتور، اینفوگرافی، عکس، تلگرام اینستاگرام، رادیو و تلویزیون  فردا معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه بنا بر اعلام نظر داوران، آثار جشنواره  دوم به نسبت دوره قبل از نظر کیفی برتر بوده است، تصریح کرد: در بررسی آثارها دقت بسیاری صورت گرفته است.خلفی تاکید کرد: بیش از ۷هزار اثر از ابتدای برگزاری جشنواره در محورهاي مختلف با موضوعات شهر و فرهنگ، زيست شهري، سبک زندگي، اخلاق و حقوق شهروندي، شهر و نشانه هاي فرهنگ ايراني- اسلامي ، شهر و خدمات شهري، حمل و نقل عمومي  و ارتقاي فرهنگ بهداشت اجتماعي توسط   16 داور مورد بررسی قرار گرفته است.

معاون رسانه مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: اين جشنواره با هدف تقويت زمينه‌هاي اطلاع‌رساني مناسب براي افزايش كيفيت مديريت و خدمات شهري و ارتقاء زيست شهري و تبيين سبک زندگي بر پايه ارزش هاي اسلامي – ايراني دو سال است که برگزار می شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: