جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 ارديبهشت 1395     
معاون شهردار تهران از علت آبگرفتگی یکی از غرفه‌های کتاب می گوید

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: دلیل اصلی آبگرفتگی در یکی از غرفه ها گرفتگی یکی از دریچه های آب بوده است.

مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نشست خبری که به مناسبت اقدامات شهرداری تهران در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب برگزار شد، با بیان اینکه برخی از رسانه ها در خصوص آبگرفتگی در یکی از غرفه های نمایشگاه اقرار آمیز رفتار کردند، اظهار داشت: این خبر در صورتی منتشر شد که عده ای از افراد رسانه ای هم در این نمایشگاه حضور داشتند.

وی با تأکید بر اینکه سیستم تشکیلاتی این نمایشگاه به صورت چاه های جذبی است، افزود: به دلیل آبگرفتگی یکی از دریچه ها مشکل آبگرفتگی در یکی از غرفه ها روی داد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که برخی مدعی شدند که با یک بارش شهر آفتاب را آب برد، تصریح کرد: بنده از نقد کسی ناراحت نمی شوم اما حداقل بدانید زمانی که چادرها در این نمایشگاه نصب می شد بنده حتی شیب زمین ها را هم در نظر گرفتم.

*عوارضی تهران و قم جمع می شود

عبدالهی با اشاره به جمع آوری عوارضی تهران و قم تاکید کرد: طراحی هایی در این خصوص انجام شده و  عوارضی بعد از فرودگاه امام خمینی (ره) ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهرداری تهران اعلام آمادگی کرده که برای جمع کردن این عوارضی حاضر است به راهداری کمک کند اما راهداری اعلام کرده تا زمانی که مکان جدید ساخته نشود نمی تواند این عوارضی را جمع کند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: