جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 ارديبهشت 1395     
تکذیب بازداشت چند وکیل در پارتی

عضو هیات رئیسه کانون وکلای مازندران گفت که هیچ وکیلی از مازندران در پارتی شبانه در ' سرخرود ' شهرستان محمودآباد دستگیر نشده است .
خبرگزاری ایرنا : بهرام ولی پور روز یکشنبه افزود: در پارتی شبانه پنجشنبه در سرخرود از مجموع دستگیر شدگان فقط دو نفر وکیل بودند که هیچ یک از آنان تحت پوشش کانون وکلای مازندران نبودند.

وی ادامه داد : یکی از آنان وکیل کانون وکلای دادگستری از استان قم و دیگری وکیل ماده 187 قوه قضائیه از استان گلستان بود.

ولی پور با تاکید بر اهمیت جایگاه وکالت در شریعت مقدس اسلام ، گفت : جایگاه وکیل و وکالت به اندازه ای بالاست که یکی از اسماء جل جلاله 'وکیل ' است و ما واقعا از حضور دو تن از وکلا حتی از استان های دیگر در چنین مراسمی متاسفیم.

بازرس کانون وکلای مازندران اظهار داشت : افراد ناخالص در هر صنف یا جایگاه حساسی وجود دارند و کانون وکلا نیز از این قاعده مستثنی نیست ، اما در عین حال تعداد آنان در کانون وکلا انگشت شمار است.

ولی پور افزود : یکی از آموزش های ما به وکلا و کارآموزان قضایی ، رعایت اصول اخلاقی قبل از رعایت مباحث مالی است و همه این موارد را رصد می کنیم. وی ادامه داد : به دوستان و همکاران در کلاس های آموزشی و جلسات سفارش می شود تا این موارد را همواره مدنظر داشته باشند و خوشبختانه تاکنون موفق بوده ایم و کانون وکلا و وکیلان مازندران از سالم ترین ها در کشور هستند .

روابط عمومی دادگستری کل مازندران دیروز به نقل از مسئول حفاظت اطلاعات این نهاد از دستگیری تعدادی وکیل در یک پارتی شبانه در سرخرود محمود آباد خبر داده بود .

در خبر این روابط عمومی آمار دستگیرشدگان 15 نفر اعلام و تاکید شده بود که دو وکیل از قم و گلستان هستند.

ابهام موجود در آن خبر با ذکر دستگیری 15 نفر بدون اشاره به این که همه دستگیر شدگان وکیل نبودند ، این شائبه را در افکار عمومی دامن زد که تمامی افراد دستگیر شده وکیل بودند و دو تن از وکلا هم غیر مازندرانی و از استان های قم و گلستان بودند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: