جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 ارديبهشت 1395     
پروژه سراسر نمای حماسه خرمشهرتحقق عینی مدیریت جهادی در شهرداری تهران محسوب می شود

به گزارش شهرداری نیوز، شهردار تهران با تاکید بر ضرورت سرعت بخشی به روند پروژه سراسر نمای حماسه خرمشهر، گفت: این مجموعه یکی از هنری ترین و زیباترین مجموعه فرهنگی تهران است.

محمدباقر قالیباف در حاشیه بازدید امروز خود از مراحل تکمیل  پروژه سراسر نمای حماسه دفاع مقدس تاکید کرد: این مجموعه  تحقق عینی مدیریت جهادی در شهرداری تهران محسوب می شود.

وی از پروژه سراسر نمای حماسه خرمشهر به عنوان هنری‌ترین و زیباترین مجموعه فرهنگی یاد کرد و گفت:این پروژه با هدف معرفی بخشی از حماسه دفاع مقدس و پاسداشت ارزشهای آن، راه اندازی شده است.

قالیباف افزود: پروژه سراسر نمای حماسه  خرمشهر گونه ای گسترده از اثر هنری به شمار می آید که دید کلی از یک منظره را به نمایش می گذارد.

شهردار تهران در ادامه با تاکید براینکه عملیات آزاد سازی خرمشهر در بین تمامی عملیاتهایی که در طول دوران دفاع مقدس برای بیرون راندن ارتش متجاوز عراق از خاک ایران انجام گرفت، اهمیت ویژه ای دارد، افزود: عملیات بیت المقدس از نظر طراحی و به کارگیری تاکتیکهای نظامی،قدرت  رزمندگان اسلام در تداوم نبرد و شیوه اجرا، حفظ پیوستگی در مراحل مختلف عملیات و میزان موفقیت ، یکی از گسترده ترین و با ارزش ترین عملیاتهای دوران دفاع مقدس به شمار می آید.

وی  ادامه داد: امیدواریم همزمان با سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه، شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

 شهردار تهران از تلاشهای مدیریت جدید شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری در تکمیل پروژه سراسر نمای حماسه  خرمشهر  تقدیر کرد و گفت: پروژه سراسر نمای حماسه  خرمشهر به جهت فنی این قابلیت را دارد که صحنه‌های دیگری از تاریخ دفاع مقدس را نیز به نمایش بگذارد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: