جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 ارديبهشت 1395     
معاون شهردار تهران در حكم معاون جديد امور مناطق سازمان ترافيك تبیین كرد
«وحيد نوروزي» با مسئوليت جديد به حوزه ترافيك بازگشت

 

به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری شهرداری نیوز، معاون شهردار تهران با صدور حكمي، ضمن بر شمردن 9 محور اجرايي در راستای افزايش بهره وري و كارآمدي شهرداري هاي مناطق در برنامه هاي حمل و نقلي، دكتر وحيد نوروزي را به عنوان «مشاور معاونت و معاون جديد امور مناطق سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداری تهران» منصوب كرد.

مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي در اين حكم، با اعلام اين كه «منطقه محوري» مبتني بر «مردم مداري» از رويكردهاي اصلي و بنيادين مديريت شهري است، كار جهادي بر اساس تدبير و عقلانيت از طريق ايجاد و برقراري ارتباط و تعامل منطقي بين صف و ستاد و تحكيم و تقويت ارتباطات و تعاملات في مابين مناطق بيست و دو گانه شهرداري تهران را مورد تأكيد قرار داد.

وي از شهرداري هاي مناطق بيست و دو گانه به عنوان بازوان پر توان اجرايي و عملياتي مديريت شهري در جهت تحقق اهداف و  سياست هاي حوزه حمل و نقل و ترافيك نام برد و محقق ساختن هدف «آسمان آبي – زمين پاك» با محوريت «خط سفيد» را داراي اهميت و ضرورت ويژه دانسته و مورد تأكيد قرار داد.

ارتقای فرهنگ ترافیک با محوریت حرکت بین خطوط

معاون شهردار تهران در اين حكم با اعلام 9 انتظار خود از معاون جديد امور مناطق سازمان حمل و نقل و ترافيك كه از آن     مي توان به عنوان محورهاي 9 گانه كارآمدي و بهره وري بيشتر 22 منطقه شهرداري تهران نام برد، خواستار به كارگيري حداكثر اهتمام و مساعي وي در جهت تحقق اين انتظارات شد.

مهندس تشكري هاشمي، تلاش در جهت ارتقاي فرهنگ ترافيك از طريق اصلاح و بهبود رفتارهاي رانندگي با محوريت حركت بين خطوط و نيز تلاش در جهت برخورداري همه اقشار به ويژه گروه هاي آسيب پذير و كم توان از امكانات و خدمات حمل و نقلي با همكاري واحدهاي مربوطه را خواستار شده و توجه ويژه به «اقتصاد مقاومتي» و عنايت به اصولي همچون اخلاق محوري، پاسخ گويي، ساده زيستي، صرفه جويي و پاكدستي در انجام امور را مورد تاكيد قرار داد.

وي با تأكيد بر توجه به ويژگي هاي مناطق و شرايط اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي هر منطقه در اتخاذ و اجراي سياست هاي حمل و نقلي، خواستار جلب مشاركت مردم و سازمان هاي مردم نهاد و بهره گيري از نظرات شوراياري ها در تدوين برنامه ها و انجام فعاليت ها و نیز رعايت دقيق استانداردهاي ملي و بين المللي و عنايت به مسائل زيست محيطي در جهت ارتقاي آرامش، ايمني و سلامت شهروندان شد.

تأکید بر 3 مؤلفه دقت، سرعت وصحت

معاون شهردار تهران در حكم مذكور خواستار تلاش جهت توانمندسازي كاركنان شهرداري هاي مناطق از طريق آموزش و نيز حفظ و تقويت روحيه جمعي، حميت سازماني و همدلي و همزباني همكاران مناطق شده و بر اهتمام جدي در اجراي امور با محوريت توسعه امكانات و خدمات حمل و نقل عمومي با حضور ميداني مؤثر و مستمر و مبتني بر كار برنامه اي اصولي و هدفمند را مورد تأكيد قرار داده است.

مهندس تشکری هاشمی کنترل و نظارت دقیق بر چگونگی هزینه کرد اعتبارات ابلاغی و اجرای آیین نامه ها و دستورالعمل های ارسالی با تأکید بر 3 مؤلفه دقت، سرعت و صحت را مورد تأکید قرار داد و ضمن انتظار ارائه مشورت های دقیق از جانب وی، خواستار برنامه ریزی مؤثر جهت افزایش بهره وری و کارآمدی معاونت های حمل و نقل و ترافیک مناطق شد.

گفتنی است در پایان مراسم معارفه معاون جدید امور مناطق سازمان حمل و نقل و ترافیک، دکتر وحید نوروزی با ابراز خشنودی از بازگشت مجدد به حوزه حمل و نقل و ترافیک به عنوان خاستگاه کاری خود، تلاش و کوشش هر چه بیشتر در جهت ارتقای کیفی و کمّی فعالیت معاونت های حمل و نقل و ترافیک مناطق جهت ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر به شهروندان تأکید کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: