جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 26 ارديبهشت 1395     
تاکنون نمایشگاه کتاب چه در مصلی و چه در محل نمایشگاه بین المللی تهران از جایگاه مناسبی برخوردار نبود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم امضای تفاهم نامه میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران گفت: طی 37 سال گذشته جایگاه مناسبی برای برگزاری نمایشگاه های بین المللی نداشتیم و برگزاری نمایشگاه کتاب چه در مصلی و چه در محل نمایشگاه بین المللی تهران از جایگاه مناسبی برخوردار نبود

علی جنتی تاکید کرد: با برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب یکی از آرزوهای بزرگ ما در جمهوری اسلامی تحقق پیدا کرد چرا که طی 37 سال گذشته جایگاه مناسبی برای برگزاری نمایشگاه های بین المللی نداشتیم و برگزاری نمایشگاه کتاب چه در مصلی و چه در محل نمایشگاه بین المللی تهران از جایگاه مناسبی برخوردار نبود .

وی تشریح کرد: با همتی که شهردار تهران در چند سال گذشته انجام داد، مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب برای برگزاری نمایشگاه های بین المللی پایه گذاری شد. شاید اواخرسال گذشته هیچکسی باورش نمی شد که این پروژه طی 3 -4 ماه آماده سازی شده و مورد بهره برداری قرار گیرد، اما با  عنایت  و پیگیری دکتر قالیباف و تلاش شبانه روزی همکاران ایشان، مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب به  بهره برداری رسید .

جنتی تصریح کرد: برخی از ناشران نگرانی هایی درباره عدم مراجعه مردم و دیگر مشکلات احتمالی داشتند اما ما به خوبی شاهد حضور مردم در نمایشگاه کتاب بودیم. البته وجود برخی مشکلات در سال اول طبیعی است و نمایشگاه شهر آفتاب در هر زمان دیگری هم که می خواست افتتاح شود در سال اول نقایصی داشت که البته تا کنون این نواقص مرتفع شده و با استفاده از این تجربیات نمایشگاه های آتی به خوبی در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

وی در پایان عنوان داشت: هم بسیاری از مراجعه کنندگان و هم ناشران از برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب احساس رضایت داشتند و براساس آمار تعداد بازدید کنندگان و فروش کتابها در سال جدید افزایش نسبی داشته است .

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: