جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 25 ارديبهشت 1395     
خطر تعطیلی ،متروی واشنگتن را تهدید می کند

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، وزیر حمل و نقل آمریکا، آنتونی فاکس اعلام کرده که هفته گذشته در فکر تعطیلی کامل متروی واشنگتن بوده و در صورتی که مقامات این سازمان از دستورات ایمنی وزارت حمل و نقل پیروی نکنند این تصمیم را عملی خواهد کرد.

 

فاکس گفت: "ما می توانیم بودجه دولتی را از متروی این شهر منع کنیم و متروی واشنگتن را تعطیل کنیم و از استفاده از این حق خود نمی ترسیم. این مسئله شوخی بردار نیست."

مقامات محلی هم چنان در پی شناسایی ریشه اتفاقات رخ داده در این مترو از جمله جرقه های الکتریکی و دود گرفتگی و آتش سوزی هستند و در نتیجه فعلا برنامه ای برای رفع این مشکلات ندارند.

به گفته فاکس، مقامات وزارت حمل و نقل در بازبینی ویدئوی حادثه اخیر این مترو دریافته اند که نیروی برق بسیاری زیادی در سیستم متروی این شهر وجود دارد.

در این فیلم یک جرقه الکتریکی بسیار قوی منجر به ایجاد دود قبل از عبور قطار می شود. به گفته فاکس این فیلم بسیار ترسناک بوده است.

سازمان حمل و نقل فدرال که بخشی از این سازمان است مجموعه ای از دستورالعمل های ایمنی اضطراری را به مقامات مترو ابلاغ کرده که شامل گام هایی برای کاهش نیروی برق در کل سیستم ریلی است. یکی از این دستورالعمل ها، کاهش تعداد واگن ها از هشت به شش در هر قطار است.

این سیستم مترو روزانه حدود 700 هزار مسافر دارد.

فاکس گفت: "این دستورالعمل ها گام هایی برای حفظ ایمنی و در عین حال کار کردن روی ریشه دلایل هستند."

 

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: