جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 14 مرداد 1393     
واگذاری 7 پروژه ی جاده ای در کمیسیون حمل و نقل شهر وایومینگ

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز،شرکت عمرانی MC GARVIN_moberly  بزرگترین قرارداد را با مبلغ حداقل پیشنهادی برای به پایان رساندن پروژه ها شامل تعویض آسفالت های رو به زوال گذاشته خیابان ها در مسیرهای غربی داخل ایالتی شماره80 توسط ومساتر   منعقد می کند .

این کمپانی همچنین قراردادی به ارزش 3/7 میلیون دلار را برای بازسازی10 پل در قسمت های بزرگراهی همانند تعویض آسفالت تخریب شده مسیر25 در چاگ واتر  منعقد می کند .

همچنین کمیته ساخت و ساز وایومینگ امتیاز قرارداد 11میلیون دلاری برای تعریض و بازسازی حدود 7 مایل از مسیر وایو59  بین وستون  و مرز مونتانا  را به شرکت ساخت و ساز (LANDER HIGH COUNTRY)اعطا می کند .

کمپانی اینتر مونتین در کالیفرنیا ، قرارداد 7/1 میلیون دلاری را برای به روزرسانی 9خیابان شهری اوانستون را به عهده گرفت .

شرکت ساخت و ساز برادران ویلسون  در کاولی  قرارداد 1/1 میلیون دلاری را برای محکم سازی مسیر us 14  در جنوب شریدان  به عهده گرفته این قرارداد 30 نوامبر به پایان می رسد .

پیمان کارعمومی دی آر ام  امتیاز قرارداد 1 میلیون دلاری را برای استحکام بخش سالت کریک  در مسیر یو اس58 در شمال نیوکاسل  را اعطا می کند . این کار برنامه ریزی شده تا 30 نوامبر به پایان برسد .

شرکت سازنده اس او اس، پل کریک  در مسیر شهری 265 کروک را تحت یک قرارداد 4551000 دلاری را برای تعمیر روگذر مسیر NIMMO I Z5   که در اثر بارگیری بیش از حد در ماه فوریه آسیب دیده بود ، به عهده گرفته ، این پروژه در 31 آگوست 2015 به پایان میرسد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: