جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 23 ارديبهشت 1395     
آبگرفتگی در شهرآفتاب

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به باران فوق العاده شدیدی که چند ساعت پیش در جنوب پایتخت بارید و باعث آبگرفتگی در دو نقطه از نمایشگاه کتاب شد، گفت: تا حدودی پیش بینی های لازم شده بود. به طوری که تمامی عوامل از لحظه شروع باران در نمایشگاه حضور داشتند.  

مجتبی عبداللهی با بیان اینکه تنها در دو قمست از نمایشگاه به مشکل برخوردیم، افزود: نقطه اول؛ در سالن ملل بود که یکی از دریچه ها  در کنار ستون اصلی سالن به دلیل وزش باد شدید به کنار افتاد و باعث نشت آب از این دریچه به داخل سالن شد.
وی ادامه داد: در نقطه دوم نیز به دلیل اینکه مجرای تخلیه ابهای سطحی ناشی از بارش ها در حاشیه یکی از چادرهای دانشگاهی قرارداشت، به دلیل حجم بالای بارش باعث شد تا مقداری اب در سطح ابتدایی محل ورود به نمایشگاه -محدوده یک غرفه- وارد شود که با اقدام سریع ماموران مشکل برطرف شد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه بارش بسیار شدید و سیل آسایی را در ساعات گذشته  در جنوب پایتخت شاهد بودیم، تصریح کرد: باید اعلام کنم که تمام  تلاشمان را کردیم که مشکل این دونقطه را در زمان مناسب برطرف کنیم که بحمدلله این مهم محقق شد.
عبداللهی تاکید کرد: این بارندگی  در زمانی اتفاق  افتاد که ما شاهد حضور گسترده بازدید کنندگان در سالن های مختلف بودیم.

وی با بیان اینکه خسارتی به غرفه داران وارد نشده و فقط کف سالن نمایشگاه مشکل یافت، گفت: درعین حال ما موضوع خسارت را نیز پیگیری می کنیم اما باید تاکید کنم که  کل نمایشگاه بیمه است.

درحالیکه احداث مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب باعث رونق نمایشگاه کتاب و عدم ایجاد ترافیک درون شهری-همچون سنوات- قبل شده، متاسفانه برخی با اهداف خاص به دنبال تلخ کردن شیرینی این شکوفایی فرهنگی پایتخت در بهار سال اقتصاد مقامتی؛ اقدام و عمل هستند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: