جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 ارديبهشت 1395     
جمع‌آوری روزانه 30 تن زباله از شهرآفتاب

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از جمع آوری روزانه 25 تا 30 تن زباله در شهرآفتاب در ایام برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

 

حسین جعفری گفت: در مجموعه شهر آفتاب عوامل سازمان مدیریت پسماند به لحظه مخازن زباله را تخلیه و در مخازن بزرگتر بیرون از مجموعه دپو می کنند.

وی افزود: در هر روز 800 نفر کارگر در دو شیفت نظافت مجموعه شهر آفتاب را بر عهده دارند از این تعداد 90 نفر درون مجموعه، 160 نفر بیرون و مابقی نیز شامل سرکارگران، عوامل نظارت و... در شهرآفتاب مشغول کار هستند. در زمان برگزاری نمایشگاه دو پیمانکار یکی درون مجموعه و دیگری بیرون مجموعه کار نظافت را بر عهده دارند.

وی درخصوص اقدامات سازمان مدیریت پسماند برای آماده سازی شهرآفتاب گفت: جمع آوری نخاله های کارگاهی مجموعه شامل 1500 کامیون ضایعات کارگاهی و نخاله تا پیش از آغاز به کار نمایشگاه کتاب انجام شد.

وی تامین آب مورد نیاز مجموعه برای سرویس‌های بهداشتی و دستگاه‌های خنک کننده را یکی دیگر از اقدامات سازمان مدیریت پسماند خواند و افزود: روزانه 18 هزار لیتر مخازن درون نمایشگاه پر می شوند. همچنین شستشوی زمین سالن‌های سه قلو و محوطه بیرونی تا پیش از آغاز به کار نمایشگاه کتاب توسط عوامل این سازمان انجام شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: