جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 ارديبهشت 1395     
مدير روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران:
وسعت شهر آفتاب 7 برابر كشور موناكو است

به گزارش شهرداری نیوز، مدير روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران با اعلام اين كه مجموعه نمايشگاهي «شهر آفتاب» به عنوان اولين نمايشگاه بين المللي استاندارد ايران، در زميني به مساحت 138 هكتار در جنوب شهر تهران بنا شده، گفت: این مجموعه 7 برابر كشور اروپايي موناكو كه بين فرانسه و ايتاليا واقع شده است، وسعت دارد.

شهرام جباري زادگان با تأكيد بر اين كه در 6 روز برگزاري نمايشگاه كتاب، بيش از دو ميليون نفر از شهروندان تهراني و ميهمانان شهرستاني از آن ديدن كردند، افزود: پيش بيني مي شود در 5 روز باقي مانده نمايشگاه نيز بيش از دو ميليون نفر ديگر از آن ديدن كنند.

وي با اشاره به اين كه بازديد قابل پيش بيني 4 ميليون نفر از نمايشگاه كتاب، يك ركورد در تاريخ برگزاري نمايشگاه هاي كتاب در كشورمان محسوب مي شود، اظهار كرد: بخش قابل توجهي از اين جمعيت، هموطناني هستند كه از اقصي نقاط كشور براي بازديد از اين نمايشگاه به تهران آمدند.

جباري زادگان با بيان اين كه از مجموع دو ميليون بازديد كننده، بالغ بر يك و نيم ميليون نفر از طريق استفاده از حمل و نقل عمومي به محل نمايشگاه كتاب آمدند، تصريح كرد: از اين تعداد حدود يك ميليون مسافر از طريق مترو و حدود نيم ميليون مسافر به وسيله ناوگان اتوبوسراني خود را به نمايشگاه رساندند.

مدير روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در پايان با تأكيد بر اين كه بار اصلي حضور شهروندان در نمايشگاه كتاب بر دوش حمل و نقل عمومي است، خاطرنشان كرد: ناوگان حمل و نقل عمومي بالغ بر 75 درصد جا به جايي بازديد كنندگان را بر عهده دارد كه در اين ميان، سهم مترو 50 درصد و سهم اتوبوسراني 25 درصد است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: